زمینه سازی برای بهبود شرایط صنایع و افزایش کار آفرینی و اشتغال در فیروزکوه

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: ما با حضور در شرکت های تولید کننده سیمان و آهک شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات این شرکت ها پرداختیم تا در راستای رفع موانع تولید و زمینه سازی برای بهبود شرایط صنایع و افزایش کارآفرینی و اشتغال در سطح شهرستان اقدام کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حیدری منش فرماندار فیروزکوه به همراه معاون برنامه ریزی فرمانداری با حضور در کارخانجات سیمان فراز و آهک به بررسی مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی پرداخت.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران گفت: شهرستان فیروزکوه دارای منابع غنی معدنی است و ظرفیت های مناسبی را در حوزه ی تولیدات معدنی دارد که تولیدات سیمان و آهک جزو تولیدات مهم شهرستان است و در این حوزه دانش فنی و صنعت توانمندی داریم.

وی با توجه به رویکرد حمایت دولت مردمی از تولید و شعار سال که تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است افزود: ما با حضور در شرکت های تولید کننده سیمان و آهک شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات این شرکت ها پرداختیم تا در راستای رفع موانع تولید و زمینه سازی برای بهبود شرایط صنایع و افزایش کارآفرینی و اشتغال در سطح شهرستان اقدام کنیم.

حیدری منش بیان کرد: این شرکت ها با رویکرد دانش بنیان که هم جهت با شعار سال هم هست در حوزه پیشرفته نمودن تکنولوژی تولید و بهبود فرآیندهای صنعتی گام مناسبی در زمینه کاهش انرژی برداشتند و تولیدات خودشان را به لحاظ کیفیت ارتقاء دادند، که این موارد در چند ماه اخیر در دستور کار این شرکت ها بوده و اقدامات خوبی از این جهت انجام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا