جشن نیکوکاری «هر روز عید دیگر است» در فیروزکوه برگزار خواهد شد

خبرنگار:

علیرضا رحیمی
رئیس کمیته امداد فیروزکوه از برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «هر روز عید دیگر است» همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان فیروزکوه در پایگاه های امدادی و مراکز نیکوکاری، مدارس و درگاه‌های اینترنتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، عباس دهباشی رئیس کمیته امداد فیروزکوه ضمن قدردانی از حضور موثر مردم نیکوکار شهرستان در مناسبت‌های مختلف در گفتگو با خبرنگاران گفت: هر ساله مردم نیکوکار شهرستان فیروزکوه با مشارکت در این آیین حسنه از فرزندان ایتام و نیازمندان دستگیری کرده و کمک‌های خود را اهدا می‌کنند.

وی بیان کرد: امسال نیز این جشن به صورت نمادین از ۱۴ اسفند ماه جاری و با شعار “هر روز عید دیگر است”، همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان فیروزکوه برگزار می‌شود.

رییس کمیته امداد فیروزکوه افزود: این مراسم امسال همزمان با سراسر کشور در شهرستان فیروزکوه برگزار می‌شود که با همکاری اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه تعداد ۳۰۰ پاکت تهیه و در مدارس توزیع شده است؛کمک‌های جمع آوری شده در هر مدرسه بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.

رییس کمیته امداد فیروزکوه در پایان گفت: مردم نیک‌اندیش فیروزکوه علاوه بر پایگاه‌های امدادی و مراکز نیکوکاری می‌توانند به صورت غیر حضوری باشماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۳۳۴۲ وجوهات امانی شرعی کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک‌های خود را جهت حمایت از نیازمندان شهرستان واریز کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا