اولویت دشمن ضربه به عفاف و حجاب است / حجاب جلوه‌ای از زیست عفیفانه است

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: امروز مسئله حجاب یک واجب شرعی و واجب سیاسی است، اولویت کشور مسئله اقتصاد است، اما اولویت دشمن ضربه به عفاف و حجاب است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در اولین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب فیروزکوه گفت: حضرت امام(ره) در همان اوایل انقلاب، برای حفظ کانون خانواده و از آنجایی که مهم‌ترین رکن خانواده، زن است، مسئله عفاف و حجاب را مطرح کرد.

وی افزود: امروز مسئله حجاب یک واجب شرعی و واجب سیاسی است، اولویت کشور مسئله اقتصاد است، اما اولویت دشمن ضربه به عفاف و حجاب است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به قوانین حجاب و عفاف در کشور بیان داشت:‌ زیست عفیفانه مهم است، حجاب جلوه‌ای از زیست عفیفانه است، به تعبیر دیگر حجاب لازم است اما کافی نیست، مسئله عفاف و حجاب هم برای ما بسیار مهم است و هم اینکه دغدغه عموم مردم است‌.

امام جمعه فیروزکوه ادامه داد: همه باید مطیع قانون باشند، و دستگاه‌های دولتی باید در خط مقدم باشند، دستگاه‌های دولتی در مسئله عفاف و حجاب باید الگو باشند.

وی در پایان با تقدیر از خدمات دستگاه هایی که وظایف خود را در این خصوص به نحو احسن انجام می دهند، اظهار داشت:‌ ما از اقدامات مسئولین عزیز، از اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی، حمایت میکنیم؛ دستگاه‌های فرهنگی ما باید در این زمینه هم کار بکنند، ما انتظار بیشتری داریم.

اولین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان فیروزکوه در سال ۱۴۰۲، باحضور حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان، حیدری منش فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، سرپرست بخشداری ارجمند، جانشین فرماندهی فراجا، شهرداران و دیگر اعضا در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا