با کسانی که نظم بازار را بر هم می زنند برخورد شود

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار فیروزکوه گفت: تخطی از مصوبات ستاد تنظیم بازار به معنای تضییع حق مردم است و باید برای احقاق حقوق مردم با کسانی که نظم بازار و آرامش روانی مردم را بر هم می زنند، بدون اغماض برخورد شود.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش در جلسه ساماندهی فروش مرغ که ذیل ستاد تنظیم بازار شهرستان برگزار شد گفت: اعضای ستاد تنظیم بازار می بایست در بحث نظارت و تأمین اقلام اساسی، مطالبات مردم را مد نظر داشته باشند تا مردم بدانند که هیچ کمبودی به لحاظ مایحتاج اصلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در خصوص تأمین مرغ اداره جهاد کشاورزی با استفاده از ظرفیت مرغداری ها نیاز روزانه شهرستان را تأمین نموده و نظارت مستمر از طریق اداره صمت و با کمک قرارگاه شهید امانی صورت گیرد.

وی همچنین تأکید کرد: در خصوص توزیع مرغ و گوشت به طور دقیق باید توسط اداره صمت و جهاد کشاورزی شهرستان به مردم اطلاع رسانی شود که مایحتاج مورد نیاز آنها به اندازه کافی در بازار موجود می باشد و کمبودی از این بابت در شهرستان نداریم و بازرسان نیز باید با اکیپ بیشتر بطور مستمر بازار را نظارت و کنترل کنند.

محمد حیدری منش خاطرنشان کرد: تخطی از مصوبات ستاد تنظیم بازار به معنای تضییع حق مردم است و باید برای احقاق حقوق مردم با کسانی که نظم بازار و آرامش روانی مردم را بر هم می زنند، بدون اغماض برخورد شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا