توزیع 750 بسته معیشتی بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد فیروزکوه

خبرنگار:

طاهره حاجی مزدارانی
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه از توزیع ۷۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، عباس دهباشی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگاران، از توزیع ۷۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش تقریبی هر بسته بیش از یک میلیون تومان و در مجموع 750 میلیون تومان است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: بسته‌های معیشتی تهیه شده در قالب نهضت کمک مومنانه که با همکاری سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام شهرستان انجام گرفت، شامل اقلامی مانند برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، مرغ، خرما بود که کلیه ۷۵۰ خانوار تحت حمایت این نهاد از این بسته بهره مند شدند.

وی اظهار کرد: این بسته‌ها در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، زنان سرپرست خانوار، افراد نیازمند شناسایی شده توزیع شده است.

دهباشی از حمایت‌های سپاه قمربنی هاشم علیه‌السلام شهرستان فیروزکوه و بسیج سازندگی در فیروزکوه تشکر نمود و بیان کرد: با حمایت بسیج و سپاه شهرستان و کمک خیرین، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان فیروزکوه توزیع شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا