حضور رأی اولی ها به نفع یا علیه نامزد یا جریانی خاص بهره‌برداری نشود

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با توجه به فریضه جهاد تبیین همت کنیم در انتخابات پیش رو، رأی اولی ها مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند از طرفی هم باید مراقبت شود تا به نفع یا علیه نامزد خاصی یا جریانی بهره‌برداری نشود.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ ضمن تشکر از شورای آموزش و پرورش شهرستان در خصوص پیگیری ها و برنامه هایی که در آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۱ داشتند گفت: رویداد جهانی هفته مشاغل در راستای خط دهی به نگاه دانش آموزان در حوزه انتخاب شغل در آینده و شناسایی استعداد های درونی افراد برای زمینه های تحصیلی و ایجاد نیروی کار برای آینده کشور که به شکل مفید و موثر باشد، باید جدی گرفته شود.

وی افزود: با توجه به انتخابات پیش رو باید با توجه به فریضه جهاد تبیین همت کنیم که رأی اولی ها مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند از طرفی هم باید مراقبت شود تا به نفع یا علیه نامزد خاصی یا جریانی بهره‌برداری نشود که مسوولیت نظارت بر این امر بر عهده اداره آموزش و پرورش می‌باشد.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به هفته تکریم مقام معلم ادامه داد: همه ما به نوعی مدیون مجاهدت های معلمان در سنگر تعلیم و تربیت هستیم که باید قدردان زحمات عزیزان باشیم، کسانی که نسل آینده را پرورش می دهند تا ایران اسلامی را هر چه توانمندتر و قدرتمندتر در مسیر تمدن نوین اسلامی بسازند.

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در سال۱۴۰۲ به ریاست حیدری منش فرماندار و با حضور معاون سیاسی فرمانداری، شهردار فیروزکوه، مدیر و شورای معاونان آموزش و پرورش و سایر اعضا در سالن اجتماعات شهید سلیمانی آموزش و پرورش فیروزکوه برگزار شد.

شایان ذکر است، بررسی مصوبات جلسه قبل، برنامه ریزی هفته بزرگداشت مقام معلم، امتحانات نهایی خرداد ماه از جمله مواردی بود که در طول جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا