محفل انس با قرآن کریم در فیروزکوه برگزار شد

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
همزمان با شب 26 ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با همکاری ستاد برگزاری محفل انس با قرآن کریم در صحن مقدس امام زاده اسماعیل(ع) شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، این محفل نورانی به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حضور مسئولان و قاریان، حافظان قرآن کریم و مردم شهرستان فیروزکوه با هدف انس بیشتر جوانان با قرآن و بهره گیری از الگوهای قرآنی در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

بنابر همین گزارش حجت الاسلام و المسلمین حیدری امام جمعه شهرستان، قرآن را مایه برکت و زیاد شدن روزی خانه دانست و گفت: در خانه ای که قرآن تلاوت شود، برکت الهی نازل می شود و همچون ستاره برای اهل آسمان می درخشد.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از حقوق فرزند بر پدر این است که به او قرآن یاد دهد، هرگاه جوان قرآن بخواند، قرآن با گوشت و خون او آمیخته می شود و او را در برابر انحرافات حفظ می کند.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: والدینی که دغدغه تربیت فرزند خود را دارند و مربیان و معلمان، برای مصونیت بخشی به فرزند خود، او را با قرآن مأنوس کنند، چرا که قرآن مهمترین عامل برای حفظ جوانان از انحرافات است.

شایان ذکر است که قرائت قرآن توسط قاری برجسته استاد حاج مصطفی یادگاری و قاریان شهرستان مصطفی سالاریه، رحیم میرزایی و تواشیح خوانی گروه تواشیح منتظران مهدی(عج) و قرائت قرآن توسط گروه اسراء از مهمترین بخش این مراسم بود که عطر خاصی به این محفل داد و مورد توجه قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا