نقش روحانیت در کاهش آسیب های اجتماعی ویژه است

خبرنگار:

داود اسفندیار
فرماندار فیروزکوه گفت: اهتمام هر چه بيشتر روحانیون در نشر تعاليم اخلاقی و توصیه به انجام کارهاي نیک و پرهیز از جرایم و منکرات، قطعا آثار و بركات بسيار خوبی را به دنبال داشته و نقش روحانیت در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار ویژه است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش عصر چهارشنبه در مجمع روحانیون فیروزکوه با اشاره به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بسیاری از تحرکات نظام و انقلاب در راستای مبارزه با رژیم طاغوت از سنگر مسجد آغاز شد که نمازگزاران مؤمن و متعهد انقلابی، همواره با هدایت روحانیون با اتحاد و همدلی در جهت پیروزی انقلاب اسلامی گام برداشتند.

فرماندار فیروزکوه گفت: همواره بهره مندی از نظرات علما و روحانیون به عنوان پشتوانه معنوی نظام اسلامی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی کار ساز بوده است.

وی با اشاره به تأثیر گذاری روحانیت در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد: اهتمام هر چه بیشتر روحانیون در نشر تعالیم اخلاقی، تهذیب نفس، آموزش مبانی عقیدتی و راهنمایی و توصیه به انجام کارهای نیک و پرهیز از جرایم و منکرات، قطعاً آثار و برکات بسیار خوبی را به دنبال داشته و بایستی از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل استفاده کرد.

حیدری منش خاطر نشان کرد: نقش روحانیت در تبیین وصیت نامه امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم بسیار رفیع است و روحانیون نقش بسیار مهمی در یکدل و متحد کردن مردم بر عهده دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا