ابزار قدرت کشور مردم هستند

استاندار تهران گفت: مشارکت با حضور حداکثری مردم زیباترین جلوه انتخابات است، چراکه ابزار قدرت کشور مردم هستند و شناسایی ابزار قدرت‌ نشان‌دهنده این است که مردم با شناخت صحیح و بصیرت درست از مسائلی که با آن مواجه هستند میزان مشارکت را حداکثری می‌کنند تا با حضور چشمگیر و گسترده این قدرت اثبات شود.

به گزارش پایگاه خبری تورنه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، اولین جلسه ستاد انتخابات استان تهران با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و روسای کمیته های ستاد انتخابات استان برگزار شد.

فخاری در حاشیه این جلسه با اشاره به برگزاری اولین جلسه ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ۱۴۰۲ اظهار داشت: با تشکیل ستاد انتخابات، فعالیت‌ها برای انتخابات شروع شده و پس از ابلاغ وزیر کشور به همه استانداران و به‌طبع ابلاغ از طرف ما به همه فرمانداران و بخشداران عملا مرحله مقدماتی انتخابات آغاز شد.

وی افزود: وظیفه ما برای شروع انتخابات و تامین امکانات لازم برای برگزاری انتخابات خوب و موثر در دستورکار همکاران قرار گرفته است و امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت عمومی مردم جزو اهداف راهبری بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری است که با قوت و جدیت پیگیری می‌شود.

فخاری سپس گفت: مشارکت با حضور حداکثری مردم زیباترین جلوه انتخابات است، چراکه ابزار قدرت کشور مردم هستند و شناسایی ابزار قدرت‌ نشان‌دهنده این است که مردم با شناخت صحیح و بصیرت درست از مسائلی که با آن مواجه هستند میزان مشارکت را حداکثری می‌کنند تا با حضور چشمگیر و گسترده این قدرت اثبات شود.

وی با بیان اینکه امنیت ابزارهای خود را دارد، عنوان کرد: همه عواملی که زیرساخت‌های امنیتی انتخابات را تامین می‌کنند حاضر و ناظر هستند و با برنامه‌ریزی لازم از حقوق مردم دفاع می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که حقوق مردم تضییع شود.

استاندار تهران در مورد سلامت انتخابات افزود: آموزش‌های لازم دو طرفه پیگیری می شود تا هم مردم توجیه شوند و هم دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات آموزش لازم را ببینند و انتخاباتی در خور شان مردم با رعایت ضوابط، مقررات، رعایت حقوق مردم و امانتداری صورت بگیرد و سلامت انتخابات را تضمین کنیم.

فخاری سپس بر لزوم آموزش عوامل دست‌اندرکار برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت: تلاش بر این است تا با برنامه‌ریزی درست، صحیح و به موقع به اهداف انتخاباتی برسیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا