اختتامیه دومین عهدواره سراسری چله مهدویت در فیروزکوه برگزار شد

خبرنگار:

طاهره حاجی مزدارانی
ویژه برنامه اختتامیه دبیرخانه نقاشی عهدواره سراسری چله مهدویت شهرستان فیروزکوه در سالن آفرینش با حضور مسئولان شهرستان و هنرمندان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، «دومین عهدواره سراسری چله مهدویت» با هدف برپایی سلسله رویدادهای متنوع و متکثر مردمی و همچنین خلق و انتشار آثار فرهنگی و هنری با مضامین مرتبط با آرمان­ های امیدبخش و عدالت محور مهدویت در قالب ۱۶ دبیرخانه تخصصی در ۱۶ شهرستان استان تهران از اوایل رجب تا نیمه شعبان برگزار شد و شهرستان فیروزکوه میزبانی دبیرخانه نقاشی را عهده دار بود.

ویژه برنامه اختتامیه عهدواره سراسری چله مهدویت با حضور حجت الاسلام و المسلمین حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه، روسای ادارات، هنرمندان و دیگر علاقمندان در محل مجتمع فرهنگی هنری آفرینش برگزار شد.

در این برنامه ابتدا سید حسن حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه و دبیر بخش نقاشی دومین عهدواره سراسری چله مهدویت، ضمن خیر مقدم اظهار کرد: تعداد 635 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه بخش نقاشی ارسال گردید که ۷ اثر با داوری اساتید دانشگاهی برگزیده و از بین آنها ۳ اثر بعنوان رتبه های اول تا سوم انتخاب شد.

وی افزود: عهدواره ی مهدویت پیوند زیبایی است بین معنویت و هنر که پرچم فرهنگ مهدویت را از این طریق ان شاءالله بتوانیم به اهتزاز در آوریم و تداوم بدهیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه اظهار داشت: دومین عهدواره مهدویت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران تدارک دیده شده است و همچنین در دیگر شهرستان های استان تهران، سایر بخش های تخصصی آن برگزار شد.

حسینی گفت: دبیرخانه بخش تخصصی نقاشی در شهرستان فیروزکوه است که از دهه مبارک فجر آغاز و با آغاز ماه مبارک رمضان به پایان رسید.

در پایان اختتامیه پس از قرائت بیانیه هیات داوران از برگزیدگان این عهدواره که آثار آنها حائز رتبه اول تا سوم شد به تربیت غلامحسین الطافی، سارا زنگنه، علی محمد اسدی و همچنین ۳ آثار در بخش کودک ایمان توکلی، کیان توکلی و مارال برین مورد تقدیر قرار گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا