دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش فیروزکوه برگزار شد / رونمایی از کتاب تاریخ ورزش فیروزکوه

خبرنگار:

طاهره حاجی مزدارانی

عکس:

حسین عظیمی زاده
دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش فیروزکوه با حضور چهره های ورزشی ملی و شهرستانی برگزار و کتاب تاریخ ورزش فیروزکوه رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حسن نام آور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه در حاشیه این مراسم گفت: پیرو هماهنگی های شهرستانی و فرا شهرستانی با‌ محوریت این اداره و به همت سیروس ملاجعفری پیشکسوت ارزشمند ورزشی شهرستان، این همایش به منظور تجلیل از مقام پیشکسوتان ورزش شهرستان روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در مجتمع گردشگری میلاد برگزار شد.

وی ضمن تشکر از شهرداری و شورای اسلامی فیروزکوه و مدیران مجموعه های میلاد، سن ایچ، سیب لند، شیوا و هایپر میوه حسینی خاطر نشان کرد: تجلیل از پیشکسوتان ورزش فیروزکوه، حرکات زورخانه‌ای باستانی کاران فیروزکوه، اجرای موسیقی مازندرانی به خوانندگی استاد محمود شریفی و اجرای کنسرت پاپ به خوانندگی شهرام شکوهی از جمله بخش های متنوع این همایش بود.

ایشان چهره های ورزشی و پیشکسوتان را سرمایه عظیم ورزشی شهرستان دانست و گفت: مسئولین ارشد شهرستانی و چهره های به نام ورزشی کشور از میهمانان این همایش بوده اند.

نام آور خاطر نشان کرد: در پایان مراسم از پیشکسوتان ورزشی شهرستان با اهدای لوح تقدیر، تشکر و قدردانی بعمل آمد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه در پایان اظهار داشت: همچنین در این مراسم از کتاب “تاریخ ورزش شهرستان فیروزکوه” که به کوشش شادروان بهرز ملاجعفری و سرویس ملاجعفری و همکاری تنی چند از صاحب نظران حوزه ورزش شهرستان به رشته تحریر در آمده نیز رونمایی شد.

اکبر حسینی عضو کارگروه برنامه تجلیل از پیشکسوتان ورزش فیروزکوه در گفتگو با خبرنگاران گفت: بیش از ۴۰۰ مهمان در ویژه برنامه تجلیل از پیشکسوتان ورزشی فیروزکوه از اقصی نقاط کشور حضور داشته اند.

وی افزود: هدف از اجرای این همایش تجلیل از تمامی ورزش دوستانی است که در طول سال های گذشته برای ورزش شهرستان زحمت کشیده‌اند.

حسینی تصریح کرد: این برنامه درغالب یک کارگروه ۱۲ نفره از پیشکسوتان و مسئولین تشکیل و با حمایت و نظر مساعد نماینده مجلس، فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

وی اظهار داشت: کارگروه با جلب مشارکت مردم اقدام به برگزاری چنین مراسمی کرده و خوشبختانه استقبال خوبی هم از این برنامه‌ صورت گرفته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا