مردم باید از اقدامات دولت اطلاع داشته باشند

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار فیروزکوه در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان گفت: مردم باید از اقدامات دولت اطلاع و آگاهی داشته باشند و بدانند که مدیران ما با برگزاری جلسات و بازدید های متعدد و برنامه ریزی برای خدمت رسانی درست به دنبال رفع دغدغه ها و مطالبات مردم هستند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه ضمن تبریک به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات و تقدیر از عملکرد فعالین این حوزه اظهار داشت: از مسئولین روابط عمومی دستگاه ها انتظار می رود تا اقدامات دولت در شهرستان را به خوبی انعکاس دهند و در صورت عدم همکاری دستگاه ها موضوع را سریعا اطلاع رسانی کنند تا در مورد این مهم پیگیری لازم انجام شود.

وی تلاش ها و اقدامات روابط عمومی ها را در انعکاس عملکرد دستگاهای اجرایی اثر گذار برشمرد و خاطرنشان کرد: قاعدتا اگر مردم از تلاشی که مدیران ما دارند، اطلاع و آگاهی یابند، نگاهشان نسبت به اقدامات دولت مثبت خواهد بود.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و همچنین رییس جمهور در بیان اقدامات و دستاوردهای دولت گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به امر اطلاع رسانی و ارائه گزارش از اقدامات دولت به مردم تاکید دارند.

وی بر ضرورت حمایت مدیران دستگاه ها از بخش روابط عمومی ادارات تأکید کرد و یادآور شد: یقینا نتیجه این امر در عملکرد روابط‌عمومی های شهرستان و ایجاد شبکه اطلاع رسانی که با محوریت روابط عمومی فرمانداری شکل می‌گیرد، به خوبی عیان خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه دشمن با استفاده از ظرفیت فضای رسانه ای به دنبال ایجاد چالش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خاطر نشان کرد: همواره دشمنان ما با بهره گیری از این فضا تلاش می کنند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را با چالش مواجه کنند و اقدامات را کم رنگ و مسائل ‌و مشکلات کوچک را بزرگ جلوه دهند و نقش شما به عنوان مبلغان اقدامات دولت بسیار خطیر است.

حیدری منش خطاب به مسئولان روابط عمومی ادارات گفت: شما باید با استفاده از خلاقیت تلاش کنید تا کار به شکل جذاب و هنرمندانه به مخاطب اطلاع رسانی شود.

وی با تأکید بر این مهم که مردم باید از اقدامات دولت اطلاع و آگاهی داشته باشند اذعان کرد: ما در دولت هیچ چیز پوشیده نداریم، مردم مطلع باشند که مدیران ما با برگزاری جلسات و بازدید های متعدد و برنامه ریزی برای خدمت رسانی درست به دنبال رفع دغدغه ها و مطالبات مردم هستند.

فرماندار فیروزکوه عنوان کرد: اگر در روابط عمومی کار با علاقه انجام شود به دنبال آن عملکرد دستگاه ها بازخورد بهتری خواهد داشت و این اقدامات در میان مردم مورد پسند واقع می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا