وقوع سیل در شهر فیروزکوه / خسارت سیل به برخی از منازل و معابر شهر

خبرنگار:

سید مجتبی حسینی
شهردار فیروزکوه گفت: در پی بارش شدید باران و وقوع سیل، به برخی از منازل و معابر شهری فیروزکوه خسارت وارد شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، علیرضا صادقی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در روستاهای دهستان پشتکوه فیروزکوه، منطقه پشت راه‌آهن، تختی، خیابان مطهری محدوده پل ۱۸ متری و برخی از معابر شهر فیروزکوه نیز عصر امروز درگیر سیل و نهر رود کنگرخانی نیز سیلابی شد.

وی عنوان کرد: از لحظات ابتدایی وقوع سیل تاکنون مسئولان شهری و امدادگران در سطح شهر حضور دارند و مشغول انجام اقدامات لازم برای مقابله با سیل و کمک به شهروندان هستند.

شهردار فیروزکوه تصریح کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران نیز هم‌اکنون در منطقه حضور دارند و در حال ارزیابی خسارات و ساماندهی مناطق سیل‌زده هستند.

صادقی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارت جانی از سیل امروز گزارش نشده است، عنوان کرد: اما سیل به برخی از منازل و معابر خساراتی وارد کرده است.

وی تاکید کرد: از همه شهروندان درخواست می‌شود ضمن اجتناب از حضور در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و مناطق پرخطر، نسبت به ترددهای درون و برون شهری به ویژه مناطق مرکزی شهر فیروزکوه از جمله میدان معلم، خیابان تختی، خیابان مطهری محدوده پل ۱۸ متری و منطقه پشت راه آهن احتیاط لازم را داشته باشند و از توقف در این نقاط خودداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا