خط مشی امامین انقلاب در جامعه تبیین شود

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
فرماندار شهرستان فیروزکوه با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌ها در برگزاری آیین سالگرد ارتحال امام(ره) گفت: در تمامی ویژه برنامه های پیش بینی شده ویژگی های شخصیتی و خط مشی امامین انقلاب در جامعه تبیین شود.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: تفاوت آشکار انقلاب ایران با سایر انقلاب ها در بازگشت به اندیشه دینی بود که امام (ره) در بین آزادیخواهان و انقلابیون تبدیل به انسانی روحانی قابل احترام، مسیح و احیاگر دینداری لقب گرفت.

وی گفت: استقرار جمهوری اسلامی و حاکمیت احکام الهی مبتنی بر حضور و مشارکت شناسنامه دار و قانونی مردم در تصمیم گیری ها و انتخابات نشان داد تفکر اسلامی در دوران معاصر با انقلاب اسلامی تبدیل به گفتمان مستضعفین و آزادیخواهان شده است.

فرماندار فیروزکوه در ادامه با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌ها در برگزاری آیین سالگرد ارتحال امام(ره) اظهارکرد: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و اجرایی باید برای برگزاری باشکوه این مراسم تلاش کنند.

وی تصریح کرد: در همین جهت برنامه ریزی های لازم جهت خدمات رسانی تمامی دستگاه‌ها نظیر اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، نیروی انتظامی، راهور و سایر سازمان‌های مربوط به زائران اعزامی از شهرستان فیروزکوه در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی صورت گرفته است.

حیدری منش در پایان با اشاره به ویژه برنامه های تدارک دیده شده در این ایام عنوان کرد: نهادها و دستگاه های فرهنگی، خدماتی و اجرایی شهرستان فیروزکوه باید دقت داشته باشند در تمامی ویژه برنامه های پیش بینی شده افکار و اندیشه‌ها و مواضع امام راحل (ره) جاری و ساری باشد و ویژگی های شخصیتی و خط مشی امامین انقلاب در جامعه تبیین شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا