در اجرای برنامه های فرهنگی از ظرفیت های مردمی استفاده کنیم

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار فیروزکوه گفت: ما به عنوان خادمان مردم در دولت باید ساختارمندی را به موقع انجام دهیم اما باید در خدمات رسانی از ظرفیت های مردمی بویژه در اجرای برنامه های فرهنگی بهره گیریم تا کارها به شکل اثرگذار در شهرستان انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حیدری امام جمعه فیروزکوه در نشست هم اندیشی ستاد بزرگداشت دهه ولایت و امامت شهرستان فیروزکوه بر ضرورت گرامیداشت دهه ولایت و امامت بویژه عید غدیر تاکید کرد و گفت: دهه ولایت و امامت از اهمیت خاصی برای ما شیعیان برخوردار است و روایات متعددی در خصوص فضیلت روز غدیر از سوی بزرگان دین اسلام بیان شده است.

وی افزود: در این راستا باید با برجسته کردن ظرفیت های این واقعه تاریخی نسبت به اهمیت آن در جامعه بیشتر تلاش کرد.

امام جمعه فیروزکوه تاکید کرد: باید با هم افزایی و هماهنگی مابین دستگاه های متولی و همچنین بهره گیری از ظرفیت های مردمی، جشن های این دهه پربارتر و پر شورتر از گذشته برگزار گردد.

در ادامه حیدری منش فرماندار فیروزکوه با تاکید بر ضرورت شناخت جایگاه غدیر، جایگاه ولی و ولایت پذیران و تبیین درست این موضوع در جامعه گفت: تبیین درست جایگاه غدیر باعث تقویت مبانی فکری جامعه در مسیر تمدن نوین اسلامی خواهد شد و از این جهت بازخوانی غدیر منطبق بر جهاد تبیین است.

وی با اذعان به اینکه نظام جمهوری اسلامی بر گرفته از مکتب و تفکر ولایی است گفت: در ادبیات سیاسی و نظام معرفتی انقلاب اسلامی این موضوع تبیین شده و باید در میان مردم این تبیین گری به شکل مستمر انجام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: ما به عنوان خادمان مردم در دولت باید ساختارمندی را به موقع انجام دهیم اما باید در خدمات رسانی از ظرفیت های مردمی بویژه در اجرای برنامه های فرهنگی بهره گیریم تا کارها به شکل اثرگذار در شهرستان انجام شود.

حیدری منش در ادامه به تقارن مناسبت هفته فرهنگی شهرستان با دهه ولایت و امامت اشاره کرد و یادآور شد: هفته فرهنگی شهرستان فرصتی در راستای معرفی توانمندی فرهنگی که چیزی جز حب به اهل بیت و ولایتمداری است نخواهد بود.

وی در پایان بر برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه دستاوردهای روستایی، برگزاری نمایش خیابانی، برگزاری جشن های ولایت، تکریم سادات گرانقدر به ویژه شهدای سادات در دهه ولایت و امامت تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا