رعایت نکات مربوط به ایمنی ساختمان در فرآیند پایانکار ضروری است

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
مدیریت آتش‌نشانی فیروزکوه گفت: مالکان ساختمان‌هایی که در حال دریافت پایان کار هستند، این نکته را توجه داشته باشند که مبحث ایمنی و رعایت نکات مربوط به ایمنی ساختمان باید در آن ساختمان‌ها اجرا شود.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، علی اکبر مومنی، مدیریت آتش‌نشانی فیروزکوه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مالکان ساختمان‌هایی که ساخته شده‌اند و در حال دریافت پایان کار هستند و یا ساختمان‌هایی که تازه در حال ساخت هستند، باید این نکته را توجه داشته باشند که مبحث ایمنی و رعایت نکات مربوط به ایمنی ساختمان باید در آن ساختمان‌ها اجرا شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این مبحث شامل نصب سیستم‌های اطفاء حریق، نصب خاموش‌کننده‌ها، لوله‌کشی اصولی آب و جعبه‌های فایرباکس و سیستم خشک و تر است که باید در ساختمان‌ها اجرایی شود.

مدیریت آتش‌نشانی فیروزکوه بیان کرد: برحسب متراژ ساختمان‌ها و تعداد طبقات، مواردی که گفته شد در بحث ایمنی باید لحاظ و در ساختمان‌ها اجرایی شود؛ ساختمان‌هایی که عمدتاً از سه طبقه روی پیلوت تا پنج طبقه شروع به ساخت می‌کنند بستگی به متراژ آن ها، باید سیستم‌های اعلام و اطفای حریق را در آن ساختمان‌ها اجرایی کنند.

مومنی تاکید کرد: این موضوع طبق آئین‌نامه‌های مربوط به مبحث ملی ساختمان ابلاغ شده و بسیاری از ساختمان‌ها این موارد را اجرا کردند و ساختمان‌های دیگر نیز باید این موارد را اجرایی نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا