طرح قربانگاه برای کمک به خانواده‌های نیازمند در فیروزکوه اجرا خواهد شد

خبرنگار:

طاهره حاجی مزدارانی
همزمان با عید سعید قربان «طرح قربانگاه» به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند در شهرستان فیروزکوه اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، عباس دهباشی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص طرح قربانگاه در شهرستان فیروزکوه گفت: مردم نیکوکار شهرستان هر سال کمک های قابل توجهی را در عید قربان به خانواده های نیازمند اهدا میکنند و امیدواریم امسال این کمک ها پررنگ‌تر از سال های گذشته شود؛ کمک های جمع آوری شده در روز عید سعید قربان در سریع ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع می شود.

وی افزود: کمیته امداد همه ساله در عید قربان، گوشت قربانی در بین خانوار های تحت حمایت توزیع می کند؛ این نهاد امسال نیز با همکاری خیرین، مراکز نیکوکاری، نذورات مردم خیر را در این روز جمع آوری و بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

دهباشی همچنین عنوان کرد: خیرین و مردم شهرستان فیروزکوه در سال گذشته گوشت قربانی به ارزش ۱۷۵ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند؛ با تقدیر از خیران در این راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جهت اهدای گوشت قربانی به خانواده های ایتام و نیازمند منتظر یاری گرم همشهریان عزیز می باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فیروزکوه در پایان اشاره داشت: همشهریان عزیز می توانند نذورات نقدی خود را به شماره کارت ٦٠٣٧٩٩٧٩٥٠٠۲۳۳۴۲ به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه واریز و یا جهت اهدای نذورات غیر نقدی با شماره ۷۶۴۰۰۰۰۵ تماس حاصل فرمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا