توزیع ۱۸ سری لوازم منزل در روستاهای سیل زده فیروزکوه

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار فیروزکوه گفت: ۱۸ سری لوازم منزل از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در روستاهای سیل زده فیروزکوه، توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه در حاشیه مراسم اهدای لوازم خانگی به سیل‌زدگان روستای طرود به خبرنگاران گفت: با توجه به وقوع سیلاب در ۱۷ خرداد ماه سال جاری در شهرستان فیروزکوه که به موجب آن خسارت هایی به منازل و واحدهای دامداری اهالی روستاهای طرود و سرانزا وارد شد، سعی بر آن شد تا در قالب ستاد مدیریت بحران و با عنایت به تاکیدات استاندار تهران اقداماتی در راستای کاهش آلام مردم و رفع مشکلات آن ها انجام شود.

وی عنوان داشت: این اقدامات شامل توزیع ۱۸ سری لوازم منزل از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرستان بوده که در روستاهای سیل زده انجام شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه ادامه داد: همچنین بالغ بر ۲۰ تن سیمان از ظرفیت شرکت ها و انجمن های صنفی شهرستان تأمین و در میان اهالی روستاهای سیل زده توزیع شد.

حیدری منش با اعلام اینکه تعدادی دام از ظرفیت دامداران شهرستان و استان جهت جبران دام های تلف شده بین دامداران خسارت دیده توزیع شد خاطر نشان کرد: بر حسب دستور استاندار و پیگیری هایی که در این رابطه انجام شد، توزیع نهاده های دامی شامل ۴۲ تن جو و ۳۳ تن یونجه جهت جبران خوراک اتلاف شده در اثر وقوع سیل بین دامداران این دو روستا صورت گرفت.

وی در بخش دیگری از مصاحبه برآورد خسارت ناشی از سیل در شهرستان را بالغ بر ۴۵۲ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: همواره سعی کردیم از ظرفیت های مختلف استفاده کنیم تا بخشی از مشکلات مردم را که بر اثر وقوع سیل ایجاد شد برطرف سازیم.

فرماندار فیروزکوه در پایان از عوامل ستاد مدیریت بحران، اعضای شورای تأمین، رئیس دستگاه قضایی فیروزکوه، فراجا، سپاه، بسیجیان، مدیران دستگاه‌های ادارای، مجموعه های صنعتی (آهک اسپندار، سیمان فیروزکوه و سیمان فراز) شهرستان و همچنین اداره کل مدیریت بحران استان تهران که از همان ساعات ابتدایی وقوع سیل در محل حضور پیدا کرده و با ارسال ادوات و ماشین آلات به این مناطق در رفع بخشی از مشکلات مردم همکاری و همیاری کردند تشکر و قدردانی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا