دستگیری سارقان ۳۰ خودروی توقیفی در فیروزکوه

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
ماموران انتظامی شهرستان متهم اصلی و دو نفر از همدستان سرقت ۳۰ خودرو از جمله خودروهای لوکس شاسی بلند در فیروزکوه را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، بعد از دریافت شکایت تعدادی از مالکین خودروهای سبک و سنگین مبنی بر به سرقت رفتن خودروهای توقیف شده آنان در پارکینگ مرکزی فیروزکوه، موضوع در دستور کار دادستانی این شهرستان قرار گرفت.

گفتنی است پس از صدور دستورات لازم از سوی دادستان فیروزکوه جهت تحقیقات و دستگیری متهم یا متهمین احتمالی، ماموران انتظامی شهرستان متهم اصلی و دو نفر از همدستان وی را دستگیر کردند.

پس از تحقیقات به عمل آمده مشخص گردید متهمین با تشکیل باند سازمان‌یافته و هدفمند پس از آنکه اطمینان پیدا کردند که مالکین خودروها پیگیر وسیله خود نیستند، بدون مجوز قانونی و با همدستی مسئولان وقت پارکینگ، خودروها را از پارکینگ خارج و به سرقت برده و از این راه مبالغ هنگفتی نیز به دست آورده‌اند.

لازم به ذکر است، با بررسی‌های به عمل آمده از سال ۱۳۹۲ تاکنون تعداد ۳۰ خودرو از جمله خودروهای لوکس شاسی بلند در لیست خودروهای به سرقت رفته است که تاکنون ۹ خودروی سرقتی نیز کشف و به مالکین تحویل داده شده است.

همچنین در حال حاضر با دستور دادستان فیروزکوه برای متهمین، پرونده تشکیل و جهت شناسایی شکات و یا متهمین احتمالی دیگر به پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان دلالت گردیدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا