۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های فیروزکوه

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار فیروزکوه گفت: در پروژه های سال جاری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان فیروزکوه دیده شده است و این رقم بالاترین میزان جذب اعتبار در بین شهرستان های استان تهران است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه در حاشیه جلسه کمیته برنامه ریزی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در دومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فیروزکوه که در پی برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان برگزار شد با مد نظر قراردادن رویکرد هدف محور در برنامه ریزی ها و توجه به فرصت ها، تهدیدها و نقاط قوت ها و ضعف هایی که در این منطقه داریم برنامه ریزی جهت اجرای پروژه هایی که در سال ۱۴۰۲ در شهرستان داریم انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه هدفگذاری ما در این پروژه ها، افزایش رفاه عمومی و خدمت رسانی به مردم بوده است خاطر نشان کرد: در پروژه های سال جاری که در محورهای مختلف تعریف شده بالغ بر هزار و صد میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان دیده شده است که با این رقم بالاترین میزان جذب اعتبار در بین شهرستان های استان تهران را داشتیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه ابراز امیدواری کرد: پیگیر هستیم تا در طی سال جاری با دریافت اعتبارات محرومیت زدایی و اعتبارات ماده ۱۷ مدیریت بحران و همچنین اعتبارات مصوبی که در سفر ریاست جمهوری به شهرستان خواهیم داشت، این میزان اعتبار را افزایش دهیم.

حیدری منش در بخش دیگری از مصاحبه با بیان اینکه رویکرد اساسی ما در کمیته برنامه ریزی توجه به سند توسعه و توجه به پیشران های توسعه شهرستان در حوزه های مختلف کشاورزی، دامپروری و صنعت است اذعان کرد: ما همچنین به دنبال تقویت انرژی نو و ظرفیت سازی برای توسعه حمل و نقل شهرستان نیز هستیم و در این حوزه برنامه ها و پروژه های هدفمندی داریم که در سال جاری پیگیری خواهد شد.

وی تأکید کرد: با عنایت به اینکه زمان پایان استفاده از اعتبارات سال ۱۴۰۱ در ۳۱ شهریور ماه سال جاری منظور شده است بنابراین به دستگاه های اجرایی شهرستان تأکید شده تا پروژه ها را در این بازه زمانی به اتمام برسانند.

فرماندار فیروزکوه خاطرنشان کرد: از ۱۶۹ میلیارد اعتباری که به شهرستان فیروزکوه اختصاص داده شده، امیدواریم بتوانیم با تلاش و پیگیری دستگاه های اجرایی شهرستان تا حد زیادی از این میزان اعتبار را جذب نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا