ثبت نام ۲۵ داوطلب نمایندگی مجلس حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در روز اول

فرماندار دماوند گفت: همزمان با نخستین روز از پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس اطلاعات هویتی ۲۵ نفر متقاضی برای حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در سامانه ثبت شد️.

به گزارش پایگاه خبری تورنه به نقل از خبرگزاری مهر، رضا طاهرخانی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در روز نخست از پیش‌ثبت‌نام‌ها، ۲۵ نفر متقاضی، اطلاعات هویتی خود را ثبت و مدارک خود را بارگذاری کردند.

وی ادامه داد: بر اساس قانون انتخابات، اطلاعات هویتی و مدارک متقاضیان، برای ۶ دستگاه و مراجع ذی‌صلاح از جمله سازمان ثبت احوال، وزارت علوم، سازمان امور استخدامی، دادستانی کل کشور، فرماندهی فراجا و وزارت خارجه ارسال خواهد شد. ️

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه تأکید کرد: دستگاه‌های مذکور موظف هستند در مدت یک ماه مدارک متقاضیان را بررسی و نتیجه را اعلام کنند. ️

طاهرخانی خاطرنشان کرد: پس از این فرآیند، کد رهگیری آن دسته از متقاضیانی که مدارک آنان توسط ۶ دستگاه مذکور تأیید شده باشد، ارسال خواهد شد.

وی گفت: مهلت پیش‌ثبت‌نام از متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفت روز است که از ۱۶ مردادماه آغاز و تا پایان روز یکشنبه تاریخ ۲۲ مردادماه ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا