حل مشکلات و معضلات اجتماعی نباید مشمول زمان شود

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار فیروزکوه در حاشیه بازدید میدانی از شهرک پیام فجر گفت: مباحث مربوط به مطالبات مردمی نباید مشمول زمان شود، چرا که هدف ما شکستن بن‌بست ها است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، فرماندار فیروزکوه با همراهی شهردار فیروزکوه به صورت میدانی از شهرک پیام فجر واقع در انتهای جاده قدیم مازندران به منظور بررسی مسائل و مشکلات ساکنین این منطقه بازدید کردند.

حیدری منش ماهیت حضور مسئولین بین مردم را بررسی مسائل و مشکلات از نزدیک دانست و گفت: حضور میدانی در شهر و روستا از اتاق‌های دربسته راهگشاتر است و مباحث مربوط به مطالبات مردمی نباید مشمول زمان شود، چرا که هدف ما شکستن بن‌بست ها است.

فرماندار فیروزکوه افزود: در برخی از مناطق در حوزه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مشکلات و کمبودهایی فراوانی دیده می‌شود که غفلت از آن قطعا در افزایش آسیب های اجتماعی تاثیر گذار خواهد بود.

وی ادامه داد: همراهی مسئولین شهرستان در این بازدید ها و دیدار بی واسطه با شهروندان در حل معضلات اجتماعی و فرهنگی بسیار تأثیرگذار می باشد‌ و طبق برنامه ریزی انجام شده در این دیدار ها حضور خواهند داشت.

حیدری منش با بیان اینکه کاهش و کنترل این مشکلات باید اولویت‌بندی و هدف‌گذاری شود، خاطرنشان کرد: در همین راستا ارائه برنامه های کاربردی در جهت افزایش سلامت جامعه و نشاط اجتماعی و کنترل و کاهش معضلات فرهنگی و اجتماعی توسط دستگاه های متولی ضروری است.

صادقی شهردار فیروزکوه نیز با بیان برنامه های آتی شهرداری در این شهرک اقدامات لازم برای مطالبات مردمی را پیگیری و در دستور کار قرار داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا