خدمات دولت سیزدهم در قالب جهاد تبیین برای مردم اطلاع رسانی و روشنگری شود

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار فیروزکوه گفت: خدمات ارزنده دولت سیزدهم در شهرستان در قالب جهاد تبیین برای مردم اطلاع رسانی و روشنگری شود.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه در نشست مدیران شهرستان اظهار داشت: امروز به واسطه تکریم یاد و نام و خاطره شهدای گرانقدر دولت، این هفته را به عنوان خادمان مردم در دولت گرامی می داریم و همواره تلاش میکنیم تا این ارزش مهم رو با خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم و قرار گرفتن در مسیر شهدای دولت به عینیت برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه خدمات ارزنده دولت سیزدهم در شهرستان در قالب جهاد تبیین برای مردم اطلاع رسانی و روشنگری شود، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی است تا به صورت جامع و فراگیر برای مردم اطلاع رسانی شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه عنوان داشت: امروز دولت مردمی با فعالیت هایی که انجام داده و هدفگذاری که در این دولت شکل گرفته همواره بالاترین ارزش را در خدمت رسانی به مردم مدنظر قرار داده است.

حیدری منش با بیان اینکه شیوه عملکرد این دولت در عرصه های مختلف متفاوت بوده است خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که رویکرد اساسی دولت بر حل مسائل اساسی بوده که شاید از دولت های قبل برجای مانده و مشکلات زیادی را در معیشت و زندگی مردم ایجاد کرده است که باید به درستی کارشناسی شده و هدفمند پیگیری شود.

فرماندار فیروزکوه در ادامه با اذعان به اینکه در شهرستان فیروزکوه با همت و تلاش دستگاه های دولتی، شاهد تحولات خوبی در حوزه عمران و آبادی شهر و روستا و هم در حوزه خدمت رسانی دستگاه های خدماتی با محوریت خدمت جهادی و شبانه روزی بودیم گفت: باید به عنوان خادمان مردم شکل تلاش ها و اقدامات ما به سمتی برود که مردم بیش از گذشته بهره مند شوند.

وی افزود: ما در شهرستان فیروزکوه مردمانی داریم که به واسطه دوری از پایتخت با مسائل و مشکلات زیرساختی بسیاری به ویژه در حوزه بهداشت و درمان و خدمات رسانی مواجه هستند بنابراین این موضوع نقش ما را پررنگ میکند و باید به عنوان خادمان مردم وظایف بیشتری را برگردن بگیریم و تکالیف بیشتری را ادا کنیم تا مردم از خدمات دولتمردان راضی شوند.

فرماندار فیروزکوه یادآور شد: اگر کسی روزی به دستگاهی مراجعه کند و آن پاسخگویی لازم را نداشته باشیم یقیناً آن روز، روز غصه است که نتوانستیم یک شهروند را راضی نگهداریم.

حیدری منش در پایان تأکید کرد: بدون شک تمام مسئولان و مدیران باید با عنایت به رویکرد مردم مدارانه دولت و تکریم ارباب رجوع، ویژگی های بارز اخلاقی و رفتاری شهدای دولت را الگوی همیشگی خود قرار داده و با تلاش شبانه روزی، زمینه رشد و پیشرفت روزافزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا