رسالت اصحاب رسانه در بیان حقایق و مطالبه گری است

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار فیروزکوه گفت: رسالت سترگ اصحاب رسانه در بیان حقایق و مطالبه گری درست در چارچوب قانون، همواره می تواند مسیر تعالی و پیشرفت روز افزون جامعه را فراهم کند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، فرماندار فیروزکوه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار فیروزکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران رزمندگان عرصه خبر و زبان گویای مردم هستند و نقش اساسی در جهت دهی افکار عمومی دارند.

وی با تأکید بر این نکته که خبرنگاران باید اعتماد آفرینی و امید آفرینی را در جامعه سرلوحه کاری خود قرار دهند خاطر نشان کرد: امروز دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال از بین بردن امید در جامعه است و شما خبرنگاران باید برای این حمله دشمن پاسخ موثر و مناسبی داشته باشید.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین از منظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: همواره تلاش کنید تا تبیین گری و اقدامات روشنگرانه در رسانه برای تشریح دستاورد ها و بیان انتقادات سازنده وجود داشته باشد.

حیدری منش در ادامه تأکید کرد: تعامل سازنده خبرنگاران و مسئولان می تواند در انتقال خدمات ارزشمند نظام و دولت در عصری که دشمنان با تمام توان در حال تخطئه کردن خدمات نظام هستند بسیار موثر باشد.

وی افزود: رسالت سترگ اصحاب رسانه در بیان حقایق و مطالبه گری درست در چارچوب قانون همواره می تواند مسیر تعالی و پیشرفت روز افزون جامعه را فراهم کند.

فرماندار فیروزکوه در پایان با تأکید بر اینکه مدیران دستگاهای اجرایی همواره باید در معرض رسانه و پاسخگوی خبرنگاران باشند گفت: اگر ما مسئولین در برابر رسانه پاسخگو نباشیم در محضر مردم هم پاسخگو نخواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا