لزوم توجه به نتیجه محوری و ارتباط با صنعت در کنار وظیفه پژوهش و تولید علم در دانشگاه ها

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار فیروزکوه گفت: دانشگاه در عین حال که وظیفه پژوهش و تولید علم را بر عهده دارد باید نتیجه محوری و ارتباط با صنعت را نیز پیگیری نماید.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش در نشست تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر توسعه شهرستان نقش بسزایی دارد اظهار داشت: نقش دانشگاه‌ها در توسعه و پیشرفت کشور و شهرستان ها بر هیچ کس پوشیده نیست.

فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه امروزه هدایت، آموزش، تعلیم و تربیت نسل جوان و نوجوان دغدغه همه مسئولان و دلسوزان نظام است تصریح کرد: نگاه به دانشگاه باید به عنوان مرکزی باشد که وظیفه تبیینگری و هدایت بزرگترین سیل جمعیتی جوان را برعهده داشته و این رسالتی بزرگ و خطیر است.

محمد حیدری منش عنوان کرد: دانشگاه در عین حال که وظیفه پژوهش و تولید علم را بر عهده دارد باید نتیجه محوری و ارتباط با صنعت را نیز پیگیری نماید.

وی با اشاره به بدنه کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه تصریح کرد: در این مجموعه افرادی معتقد و متعهد اشتغال به کار دارند که همین عزیزان این واحد دانشگاهی را به برترین واحد دانشگاهی در سال های گذشته تبدیل نمودند.

محمد حیدری منش ادامه داد: توجه به بحث دانش و بنیان نمودن پایه‌های علمی در تصمیمات مدیران با همکاری دانشگاه برای پیشرفت شهرستان بسیار موثر است.

حیدری منش بالا بودن مقالات پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه را از جمله مزایای این واحد دانشگاهی دانست و خاطرنشان کرد: هرگونه کمکی برای پیشبرد اهداف کلان دانشگاه از ناحیه شهرستان لازم باشد دریغ نخواهد شد و مدیران عالی شهرستان نیز مدافع تمام و کمال دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

فرماندار فیروزکوه وجود نخبگان علمی، فرهنگی، هنری و ظرفیت‌های فراوان شهرستان را مایه مباهات و افتخار خواند و ابراز کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت بالای متخصصین علمی شهرستان و خودداری از خودزنی و تخریب به توسعه همه جانبه در زمینه‌های مختلف دست خواهیم یافت.

نشست تجليل از خدمات و تلاش های تنهایی اهری رئيس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه با حضور محمد حیدری منش فرماندار، مهدی امیر میاندرق رئيس جديد دانشگاه آزاد اسلامی و کارکنان دانشگاه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا