مسئولیت جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب / ستاد ساماندهی امور جوانان بستر پیگیری مطالبات جوانان است

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار فیروزکوه گفت: مهم‌ترین موضوع مرتبط با جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب، آشنایی با شرایط قبل و حین انقلاب و آمادگی آنان برای چهل‌ساله دوم انقلاب و مسئولیت دادن به جوانان در این دوره جدید است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه در نشست با جمعی از جوانان فیروزکوه با اشاره به اهمیت مشارکت اجتماعی جوانان در پیشبرد امورات جامعه، خاطرنشان کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان وظیفه مهمی در هدایت مشارکت اجتماعی جوانان داشته و بستر لازم برای پیگیری مطالبات جوانان را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر مسأله جوانان بسیار تاکید کرده‌اند، یادآور شد: مهم‌ترین موضوع مرتبط با جوانان در این بیانیه، آشنایی با شرایط قبل و حین انقلاب و آمادگی آنان برای چهل‌ساله دوم انقلاب و مسئولیت دادن به جوانان در این دوره جدید است.

حیدری منش در ادامه با تأکید بر اینکه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی باید برای جوانان تبیین شود، گفت: در این صورت جوانان ما منبع انرژی و پیش‌رونده خواهند بود.

فرماندار فیروزکوه همچنین بر هویت‌بخشی به جوانان تأکید کرد و بیان داشت : پشتیبانی از جوانان در عرصه‌های مختلف باید مورد توجه همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه در پایان گفت: امیدواریم در دولت سیزدهم بتوانیم به سمت حل مشکلات و دغدغه‌های جوانان حرکت و تحولی در حوزه‌های اجتماعی ایجاد کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا