هیچ عذری برای مقابله با ساخت‌ وسازهای غیرمجاز پذیرفتنی نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: در موضوع مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز هیچ عذر و بهانه‌ای از سوی دستگاه‌های مربوطه پذیرفتنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تورنه به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، میرمحمد غراوی روز دوشنبه در هفتاد و ششمین جلسه کارگروه ویژه ساخت وسازهای غیرمجاز استان با موضوع بررسی راهکارهای پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: با توجه به میزان ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان، تشکیل منظم جلسات شهرستانی و اکیپ های گشت زنی و کمیته پیشگیری از تصرفات با محوریت فرمانداری شهرستان جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف زمین های ملی در جهت برخورد جدی و قانونی با متخلفان حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری است.

وی با اشاره به به لزوم پیگیری اقدامات پیشگیرانه، افزود: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی باید با تقویت اکیپ‌های گشت زنی به صورت جدی با هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز مقابله کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران خاطرنشان کرد: همکاری و هماهنگی بیشتر بین دستگاه ها جهت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز بسیار موثر است و هیچ عذر و بهانه ای از سوی دستگاه‌های مربوطه مورد پذیرش نخواهد بود.

غراوی یادآور شد: رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیر مجاز در آن وجود دارد و همچنین نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و آخرین وضعیت و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این معضل حتما به صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا