گلایه رسولی نژاد از تأثیر رابطه به جای شایسته سالاری در انتصابات دولت

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس یازدهم گفت: متأسفانه علی رغم شعارهای مطرح شده از سوی دولت، شاهدیم که بار دیگر رابطه جای ضابطه و شایسته سالاری را گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سید احمد رسولی نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه 29 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور درخصوص برکناری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: آقای ازوجی که در زمان آقای میرکاظمی منصوب شد، یکی از مدیران پرتوان، پرتلاش، کارآزموده و کارآمد بوده و حضور مرتب و منظمی را در شهرستان های استان تهران و همچنین تعامل خوبی را با نمایندگان، فرمانداران، مقامات استانی و غیراستانی داشتند. متاسفانه در کمال ناباوری در دولتی که مدعی شایسته سالاری است و روز گذشته اعلام کردند، کار را به افراد کاردان و شایسته می خواهند بسپارند و نباید افراد کاربلد و شایسته برکنار شوند، وی برکنار شده است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس یازدهم تصریح کرد: کارنامه فرد جایگزین شده نشان می دهد نمی تواند در استان بزرگی مانند تهران تاثیرگذار باشد، در اواخر دولت سابق نیز شاهد بودیم که فرد کم تجربه ای منصوب شد. وی در یکی از دولت های سابق رئیس دفتر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت بوده که اکنون از نمایندگان مجلس است و آقای منظور نیز مدت کوتاهی معاون این نماینده فعلی مجلس بوده، به نظر می رسد بار دیگر رابطه جای ضابطه و شایسته سالاری را گرفته است.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: بارها به شما اعلام کردم که مردم با امیدواری بسیاری به شما رأی دادند، متاسفانه در حال حاضر مشکلات زیادی در حوزه تامین سیلندر گاز، توزیع بنزین، همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان و کنکور وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا