گلایه نماینده مجلس از رئیس جمهور برای تعویق چندباره سفر به دماوند و فیروزکوه

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با بیان اینکه از رئیس جمهور برای تعویق چندباره سفر به دماوند و فیروزکوه، گله‌مندیم، گفت: نگاه دولت و مجلس باید به استان تهران تغییر کند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سید احمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس در برنامه سلام تهران گفت: از آقای رئیس‌جمهور گله‌مندیم؛ چند بار برای بازدید از شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه قرار گذاشتند، هر بار لحظه آخر لغو کردند.

وی با بیان اینکه فیروزکوه، محروم‌ترین شهرستان استان تهران به حساب می‌‌آید، افزود: رئیس جمهور به تمام شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه سفر داشته است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس تصریح کرد: مسئولان دفتر ریاست جمهوری باید بابت تعویق‌های سفر پاسخ دهند.

رسولی‌نژاد بیان کرد: فیروزکوه وسیع‌ترین شهرستان و دماوند، سومین شهرستان وسیع استان تهران هستند و بیشترین محرومیت‌ها را در این دو شهرستان داریم‌.

وی خاطرنشان کرد: روستاهایی در حوزه انتخابیه وجود دارد که پس از ۴۳ سال، تنها برق و گاز به آنها دادیم و هنوز خیلی از امکانات را ندارند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس تأکید کرد: نگاه دولت و سازمان برنامه و بودجه و خود مجلس، باید نسبت استان تهران تغییر کند.

رسولی‌نژاد ادامه داد: در شهرستان‌های استان تهران، مشکلات عدیده‌ای از جمله بحث‌های ترافیک، کمربندی، راه‌های اصلی و فرعی وجود دارد.

وی در خصوص تخصیص اعتبارات تملک دارایی اضافه کرد: استان تهران در ردیف اعتبارات تملک دارایی، رده سی‌ویکم را دارد و شهرستان‌های استان تهران بیش از ۶ میلیون جمعیت دارند، اما استانی در همجواری تهران، یک‌دهم جمعیت دارد، اما ده‌برابر این استان اعتبار دریافت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا