برنامه‌ریزی‌ها سوری و برای رفع تکلیف نباشد / دهه بصیرت فرصتی برای بصیرت‌افزایی و روشنگری است

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
امام جمعه فیروزکوه گفت: برنامه‌ریزی‌ها نباید سوری و برای رفع تکلیف باشد، چراکه از بیت المال هزینه می‌شود و اگر خروجی نداشته باشد زیبنده نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت‌الاسلام حسن حیدری، امام جمعه شهرستان فیروزکوه در جلسه هماهنگی دهه بصیرت و هفته مقاومت اظهار کرد: خوارج در زمان حضرت امیرالمومنین (ع) با بی‌بصیرتی در تاریخ ماندگار شدند؛ در عصر حاضر نیز ما هم در جنگ شناختی قرار گرفتیم و درباره خیلی از مسائل باید با مردم صحبت کنیم؛ بدنه مردمی رکن نظام است و اگر رکن نباشد سازه از بین می رود.

وی در ادامه افزود: دهه بصیرت فرصتی برای بصیرت افزایی و روشنگری است؛ دستگاه‌های فرهنگی و مرتبط باید در راستای بصیرت‌افزایی تلاش کنند به نحوی که خروجی برنامه‌ها در این راستا باشد.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه با تأکید بر لزوم بصیرت‌افزایی دستگاه‌ها در حیطه عملکرد خود، بیان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند در فضای کشور سیاه نمایی شود و عملکرد دستگاه‌های مختلف نشان داده نشود‌؛ مردم باید در این هفته به نظام و انقلاب امیدوار شوند.

حجت‌الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: روز ۹ دی روزی بود که دشمنان ما همه عوامل مختلف را به میدان آوردند تا به نظام ضربه بزنند؛ دشمن تصور نمی‌کرد مردم اینطور در صحنه حاضر شوند؛ با توهین به مقدسات در روز عاشورا آن پرده از چهره زشت دشمنان کنار رفت و ریشه اصلی فتنه در روز عاشورا ۸۸ مشخص شد؛ دست الهی در این روز به کمک نظام اسلامی آمد.

وی با تأکید بر ضرورت اقدامات و برنامه‌های موثر در هفته بصیرت اشاره داشت: روز ۹ دی و دهه بصیرت برای بصیرت افزایی است و باید حقایق و عملکرد نظام اسلامی را بیان کرد تا مردم امیدوار به نظام شوند و در مقابل توطئه های دشمن و فتنه گری آنها بایستند؛ این برنامه‌ریزی‌ها نباید سوری و برای رفع تکلیف باشد، چراکه از بیت المال هزینه می‌شود و اگر خروجی نداشته باشد زیبنده نخواهد بود.

مهدی سالاریه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فیروزکوه در حاشیه این جلسه اظهار کرد: در این جلسه مقرر گردید روز ۹ دی اجتماع باشکوهی از اقشار مردم شهرستان فیروزکوه در میدان راه‌آهن این شهرستان برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به همزمانی ۹ دی با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، افزود: نشست‌های تبیینی در سطح مدارس، مساجد، هیات‌های مذهبی و دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد؛ همچنین در شب میلاد حضرت زهرا (س) که مقارن با روز شهادت حاج قاسم سلیمانی است، در مساجد شهرستان برنامه‌های مفصلی به همین مناسبت خواهیم داشت.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان فیروزکوه بیان کرد: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه جشن و نشست تبیینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برنامه‌ریزی شده که تلاش می‌شود در این برنامه ضمن حضور اقشار مختلف مردم از سخنران‌های تبیینی بهره ببریم.

سالاریه در پایان تأکید کرد: امیدورایم این برنامه‌ها راهگشا و هدایت‌کننده برای نسل جوان ما باشد که عاشق حاج قاسم و مکتب ایشان هستند و قطعاً ادامه‌دهنده راه ایشان همین نسل خواهد بود.

جلسه گرامیداشت دهه بصیرت و هفته مقاومت با حضور حجت الاسلام حیدری، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، مهدی سالاریه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فیروزکوه و مدیران و مسئولان ادارات این شهرستان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا