گلایه مردم از مسئولینی است که از آرمان و شعار جمهوری اسلامی فاصله گرفته اند

خبرنگار:

فاطمه شاه حسینی
امام جمعه فیروزکوه گفت: امروز مردم پای کار جمهوری اسلامی هستند و گلایه آنها از مسئولینی است که از آرمان و شعار جمهوری اسلامی فاصله گرفته اند؛ هر مسئولی در مسیر جمهوری اسلامی باشد، مردم او را دوست دارند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه امروز گفت: عزّت و قدرت دست خداست؛ شبهای قدر فرصت خوبی است برای اُنس با خدا و قرب به درگاه الهی.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه اذعان داشت: شب قدر از هزار ماه برتر است؛ یعنی یک شبه میشود ره صد ساله را طی کرد.

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: شب قدر از فقرا و نیازمندان، دستگیری کنیم، صدقه بدهیم، استغفار کنیم، قرآن بخوانیم، برای رفع مشکلات مردم و مسلمانان غزه و نابودی اسرائیل دعا کنیم.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه در خطبه دوم با اشاره به یوم الله ۱۲ فروردین گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نقش مردم تمام نشد؛ بلکه در روز ۱۲ فروردین، مردم با رأی قاطع خود، نوع حکومت را هم تعیین کردند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه تصریح کرد: ملّت ایران رمز نجات این کشور و رسیدن آن به نقطه‌ای که شایسته این ملّت است را فقط در سایه اسلام و جمهوری و نظام اسلامی میداند و بر آن پافشاری دارد.

وی بیان داشت: امروز مردم پای کار جمهوری اسلامی هستند و گلایه آنها از مسئولینی است که از آرمان و شعار جمهوری اسلامی فاصله گرفته اند؛ هر مسئولی در مسیر جمهوری اسلامی باشد، مردم او را دوست دارند؛ مانند حاج قاسم سلیمانی که مسئول تراز انقلاب اسلامی بود و مردم دلداده او بودند.

امام جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: ۱۲ فروردین از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملّی ما است و سزاوار است که این روز را گرامی بداریم.

وی در ادامه اظهار داشت: ۱۳ فروردین، روز طبیعت است ولی امسال این روز با مناسبت مهم‌تر شهادت حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام تقارن یافته است؛ بنابراین رعایت حرمت این روز لازم است.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: مردم شریف فیروزکوه با حضور با شکوه در دسته جات عزاداری و اقامه عزای امیرالمؤمنین علیه السلام، عشق و ارادت خود را نسبت به اهل بیت علیهم السلام نشان خواهند داد.

وی تصریح کرد: برای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» سه ضلع دولت، تولید کننده و مردم نقش دارند؛ نقش دولت،‌ حمایت و نظارت است؛ تولید کننده نیز باید کالای ایرانی را با بهترین کیفیت و قیمت پایین به دست مردم برساند؛ یکی از مشارکت های مردم در جهش تولید، حمایت از کالای ایرانی است؛ برای تهیه جهیزیه، لوازم خانگی،‌ حتی لوازم تحریر و کیف و کفش، با تعصب از کالای ایرانی استفاده کنیم.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه گفت: کشتار زنان و کودکان مظلوم غزه توسط اسرائیل جنایتکار، نشان از استیصال این رژیم در مقابله با گروه حماس است؛ امّت اسلام با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا