آغاز آسفالت پل قلیقه ارجمند

خبرنگار:

سید مجتبی حسینی
پروژه ترمیم و بهسازی پل قلیقه که در مسیر اصلی ورودی شهر ارجمند قرار دارد، پس از یکسال به مرحله آسفالت مسیر رسید.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، پس از ماه ها انتظار اهالی بخش ارجمند، پروژه ترمیم و بهسازی پل قلیقه شهر ارجمند پس از یکسال به مرحله آسفالت مسیر رسید.

بخشدار ارجمند از اردیبهشت ماه سال گذشته در بازدیدهای مختلف با حضور مدیران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و پیمانکار پروژه، پیگیر رفع موانع اجرایی و خواستار تسریع در اتمام پروژه شده بود.

پیش از این فرماندار فیروزکوه در ابتدای اردیبهشت ماه در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در خصوص اجرای روکش آسفالت روستاهای بخش مرکزی و ارجمند، پیگیری روکش آسفالت بزرگراه امین آباد به گدوک و بلعکس، تسریع در اتمام پروژه پل قلیقه بخش ارجمند، پیگیری نصب دوربین ثبت تخلفات، پیگیری رفع نقاط حادثه‌خیز در سرازیری هرانده و گدوک، پیگیری جمع آوری نخاله روستای آتشان و … گفتگو کرد.

عملیات اجرای آسفالت پل قلیقه شهر ارجمند توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فیروزکوه در حال انجام است.

پروژه ترمیم و بهسازی پل قلیقه شهر ارجمند یکی از درخواست های مردم این بخش بود که در راستای هدایت مناسب روان آب ها، تردد ایمن و مناسب در مسیر ورودی شهر و بهسازی پل قلیقه در سال گذشته آغاز شده بود که پس از چندین ماه تردد شهروندان و اهالی بخش در مسیر خاکی، هم اکنون به مرحله آسفالت و بهره برداری نهایی رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا