تحقق درخواست مردم مهن / آغاز پروژه روکش آسفالت جاده روستا

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
بهسازی راه‌ها و مسیر دسترسی به روستای مهن از درخواست های مردم بود که بارها در نشست های مردمی با مسئولان طرح شده بود که با پیگیری که اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان تهران این پروژه آغاز و در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش فرماندار شهرستان به همراه اسدی رئیس اداره راهداری از آغاز پروژه روکش آسفالت جاده روستای مهن بازدید کرد.

حیدری منش در حاشیه این بازدید در خصوص اجرای این پروژه اظهار داشت: یکی از مهمترین مطالبات مردم که در جلسه دیدار مردمی روستای شهید پرور مهن مطرح شد بهسازی مسیر راه‌ها و مسیر دسترسی به این روستا بود که با پیگیری که اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان تهران این پروژه آغاز و در حال انجام است.

فرماندار فیروزکوه در ادامه افزود: در حوزه کشاورزی اقداماتی انجام شد که مورد درخواست و از مطالبات مردم این روستا بوده که به حمدالله با احداث استخر آب و همچنین اجرای پروژه پوشش انهار که سال گذشته در این روستا انجام شد امسال شاهد آن هستیم که در پایین دست روستا زمین‌هایی که سال‌ها بایر مانده زیر کشت قرار گرفتند و این ظرفیت برای عزیزانی که در روستا زندگی می‌کنند فراهم شد.

وی در پایان اذعان داشت: از برنامه‌های آتی رفع مسائل و مشکلات در حوزه رفاه عمومی است و امیدواریم که به زودی مرتفع گردد تا انشاالله در روستا شرایط مناسب تری برای زندگی مردم ایجاد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا