راه امام، مبارزه با فساد و ظلم است

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار فیروزکوه گفت: ما اکنون باید با تأسی به ارزش‌هایی که امام خمینی (ره) مطرح ساخته، در راه ایجاد جامعه‌ای عادلانه‌تر و انسانی‌تر گام برداریم، راه امام، راه اهتمام به فقرا و محرومان، حفظ کرامت انسانی و مبارزه با فساد و ظلم است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش گفت: امروز ما در اینجا جمع شده‌ایم تا یاد و خاطره‌ی مردی را گرامی بداریم که تاریخ معاصر کشورمان را به تنهایی دگرگون ساخت؛ مردی که نامش به عنوان نماد استقلال، آزادی و جمهوریت در تاریخ ایران همیشه ماندگار خواهد ماند.

وی گفت: قطعا حضرت امام خمینی(ره)، نه تنها یک رهبر دینی بود، بلکه یک رهبر ملی نیز به‌شمار می‌آید که با بینش و عزم راسخ خود، ملتی را به سوی آرمان‌های بلند انسانی و استقلال و عدالت اجتماعی هدایت کرد.

نماینده عالی دولت در فیروزکوه تاکید کرد: امروز با رهبری مقام معظم رهبری، در فرآیند انقلاب اسلامی ادامه دهنده همان رویکرد ها و همان دغدغه های امام هستیم.

حیدری منش افزود: مراسم ارتحال امام باید به نحوی برنامه‌ ریزی شود که همه نسل های جدید و گذشته از آن بهره‌مند شوند چرا که امروز، ضروری است که نسل جوان ما بیش از پیش خود را با اندیشه‌های امام آشنا سازند و این اندیشه‌ها می‌تواند راه‌گشای مسیر پر فراز و نشیب آینده‌ی ما باشد.

وی گفت: ما اکنون باید با تأسی به ارزش‌هایی که امام خمینی (ره) مطرح ساخته، در راه ایجاد جامعه‌ای عادلانه‌تر و انسانی‌تر گام برداریم، راه امام، راه اهتمام به فقرا و محرومان، حفظ کرامت انسانی و مبارزه با فساد و ظلم است.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به جهانی شدن خونخواهی کودکان غزه و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی گفت: ما در این لحظه به یاد می‌آوریم که پیام امام خمینی (ره) پیام مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی و دفاع از مظلومان بود. او ما را به وحدت و هم‌دلی فراخواند و نهضتی را پایه‌گذاری کرد که آزادی و عدالت را برای همگان طلب می‌کرد.

حیدری منش تاکید کرد: امروز در خدمت رسانی به مردم باید عهد ببندیم که در راه تحقق این آرمان‌ها از هیچ کوششی دریغ نکنیم و راه امام را با اقتدار همانند رییس جمهور شهید و شهدای خدمت ادامه دهیم.

فرماندار فیروزکوه در پایان اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم جهت اعزام زائران به مرقد مطهر انجام شود و با دستگاههای امدادی مانند هلال احمر و اورژانس هم برای همراهی با آنها هماهنگی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا