ورود دادستانی فیروزکوه به موضوع آلودگی زیست محیطی شرکت تأمین ماسه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه در راستای حفظ سلامت شهروندان به موضوع آلودگی زیست محیطی شرکت تامین ماسه ورود و دستوراتی را برای بر طرف شدن این معضل صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه به نقل از خبرگزاری میزان، توحید مظفری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه گفت: از مهمترین دغدغه‌های این دادستانی حفظ سلامت شهروندان است، از این رو با مداقه و نظارت جدی در تلاش هستیم تا هرچه زودتر مشکلات شرکت تامین ماسه فیروزکوه برطرف شود.

وی گفت: با توجه به سوابق و معضلات شرکت تامین ماسه فیروزکوه دستور قضایی صادر، تا ظرفیت تولید شرکت مذکور از طریق وزارت صمت بررسی و استعلام شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه گفت: اداره جهاد کشاورزی نیز در اسرع وقت با نظارت دادستانی اقدامات لازم جهت واگذاری زمین در محل جدید به شرکت تامین ماسه را بعمل خواهد آورد.

وی اضافه کرد: مقرر شد اداره محیط زیست این شهرستان در مورد نصب سیستم پایش آنلاین و محصور کردن بارگیرخانه و فعالیت فیلتر‌های هوای شرکت مذکور در اسرع وقت گزارش جامع ارائه کنند.

وی گفت: شرکت تامین ماسه فیروزکوه موظف شد تا نهایت همکاری را با همه نهاد‌های مرتبط داشته باشد تا هرچه زودتر این مسئله برطرف شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا