پیش بینی ۵۴ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در فیروزکوه

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با افزایش سه شعبه جمع آوری آرای عشایر منطقه، تعداد شعب اخذ رأی درسطح شهرستان به ۵۴ شعبه اخذ رأی رسید.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری‌منش روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیت در فصول گرم سال و حضور عشایر در مناطق ییلاقی، سه شعبه اخذ رأی به تعداد شعبات پیشین شهرستان اضافه شد.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات فیروزکوه گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در فصل سرد برگزار شد، عشایر و تعدادی از جمعیت شناور حضور نداشتند و در حال حاضر با توجه به حضور عشایر و جمعیت شناور، تعداد صندوق های رأی را افزایش دادیم.

حیدری در خصوص محل شعبه های جدید توضیح داد: یک شعبه در محل شهرداری فیروزکوه، یک شعبه در دهستان پشتکوه و یک شعبه در دهستان حبله رود برای اخذ رأی از عشایر و روستائیان تأمین شده است.

وی ادامه داد: در ستاد انتخابات اقدامات لازم برای تشکیل کمیته ها انجام شده و در بحث تجهیز شعبه ها در حال پیگیری هستیم و تمام تمهیدات لازم برای انتخاباتی پر شور اندیشیده شده است.

فرماندار فیروزکوه گفت: درهفته آینده همایش توجیه عوامل اجرایی برگزار خواهد شد و در انتخابات پیش رو از ظرفیت عوامل اجرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی بهره خواهیم بود.

حیدری منش خاطرنشان کرد: رعایت اصل بی طرفی، امانت داری، سلامت و امنیت در کنار شور انتخاباتی جهت برگزاری با شکوه و حماسی انتخابات در اولویت است.

وی توضیح داد: طبق قانون انتخابات ریاست جمهوری، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان و رئیس ثبت احوال شهرستان به عنوان اعضای حقوقی و ۹ نفر معتمد، مجموعه هیأت اجرایی ۱۳ نفره انتخابات ریاست جمهوری را در شهرستان تشکیل می دهند.

فرماندار تأکید کرد:ما باید درانتخابات پیش رو برای برگزاری انتخاباتی سالم پر شور و با مشارکت بالا و امنیت کامل تلاش کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا