افتتاح و کلنگ زنی ۵ پروژه عمرانی شهرداری فیروزکوه در دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری تورنه، جعفر پرج، شهردار فیروزکوه در خصوص پروژه های شهرداری در دهه فجر سال جاری تصریح کرد: یکی از پروژه های مهم شهرداری که از سال ۹۲ آغاز و امسال به مرحله بهره برداری خواهد رسید احداث پل جنب درمانگاه قدیم شهر و بازگشایی معبر ۱۸ متری است.
شهردار فیروزکوه افزود: این پروژه جهت رفع مشکل ترافیکی خیابان پاسداران با احداث پل بتن مسلح به همراه زیرگذر الحاقی به پل بتنی مسلح جنب درمانگاه قدیم به طول ۳۰۰ متر، رمپ ورود و خروج با سنگچین، جدول گذاری و زیرسازی و آسفالت مسیر دسترسی پل و تملک ۱۴ هزار مترمربع از زمین های طرح پروژه، جدول گذاری، بازگشایی معبر، خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت مسیر معبر ۱۸ متری با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی در ادامه به پروژه تصفیه خانه پساب خروجی کشتارگاه سنتی فیروزکوه اشاره کرد و اذعان داشت: این پروژه با اعتبار ۵ میلیارد ریال امسال آغاز و به بهره برداری خواهد رسید که این تصفیه خانه با احداث دو حوضچه آرامش و هوادهی و سکوی بتنی، استقرار مخزن ۲۰ هزار لیتری و تجهیزات الکتریکی و مکانیکی عملیات تصفیه پساب خروجی کشتارگاه را انجام خواهد داد.

پرج در خصوص لکه گیری، زیرسازی و روکش آسفالت معابر سطح شهر فیروزکوه بیان کرد: این اقدام نیز در سالجاری با اعتبار ۱۶ میلیارد ریالی در بیش از ۶۲ معبر و کوچه سطح شهر و به مساحت ۱۲ هزار مترمربع اجرایی شده است.

شهردار فیروزکوه در ادامه افزود: فاز ۲ کانال جمع آوری و هدایت آب های سطحی شهرک کوهسار با اعتبار ۴ میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه های قابل بهره برداری است که این پروژه به طول حدود ۱۰۰ متر با اجرای دیوار سنگچین به ارتفاع ۲ متر و عرض آبرو ۱.۲۰ متر و اجرای سرپوش فلزی کانال عملیاتی شده است.
وی به کلنگ زنی آغاز فاز اول احداث مجتمع تجاری شهرداری فیروزکوه در میدان معلم با اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی اشاره و بیان داشت: این پروژه در عرصه ۱۹۳ مترمربع شامل سه طبقه تجاری و اداری احداث خواهد شد.

پرج در پایان تأکید کرد: اجرا و تکمیل مجتمع تجاری نگین شهرداری فیروزکوه در خیابان پاسداران با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال که از سال ۹۷ آغاز شده در حال انجام است که طبقه همکف آن در هفته دولت به پایان رسید و طبقه اول نیز در حال تکمیل است.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا