برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام و المسلمین حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: قرآن کتاب شفا است و دردهای معنوی ما را شفا می دهد باید تلاش کنیم با این کتاب الهی انس بگیریم.

وی تصریح کرد: کلاس ترویج و انس قرآن را باید بیش از پیش داشته باشیم، خداوند متعال که آفریننده قرآن است آن را معجره قرار داده، باید تلاش کنیم با مضامین آن آشنا شویم و هرگز از آن جدا نشویم که در غیر این صورت گرفتار فتنه ها خواهیم شد و به توصیه مقام معظم رهبری که همه با این کتاب الهی مانوس شوند را سرلوحه کار قرار دهیم.

در ادامه سید حسن حسینی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه هدف از برگزاری این محفل معنوی را انس با قرآن و نهادینه شدن فرهنگ فراگیری و تلاوت قرآن در بین نسل‌های جوان و شناسایی استعدادها و نخبگان قرآنی عنوان کرد و اظهار داشت: انس و الفت همیشگی با کلام الله مجید چراغ دلها را روشن نگه می دارد و از گمراهی انسان را دور نگه می دارد.

حسینی همچنین در ادامه تصریح کرد: در سالروز شهادت سردار افتخار آفرین اسلام حاج قاسم سلیمانی و همچنین آستانه اربعین شهید فخری زاده، محفل انس با قرآن با همکاری نهادهای فرهنگی شهرستان فیروزکوه و شرق استان تهران تشکیل گردیده که استقبال علاقمندان از این برنامه، بر انگیزه دست اندرکاران را افزوده است، که به امید خداوند متعال فعالیت قرآنی به صورت مجازی استمرار داشته باشد.

لازم به ذکر است این محفل معنوی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های فیروزکوه، دماوند و رودهن و همچنین اداره کتابخانه های عمومی و آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا