افزایش ۳۵ درصدی پرداخت صدقه در شهرستان فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، عباس دهباشی در خصوص میزان صدقات جمع آورشی در شهرستان فیروزکوه از طریق صنادیق صدقات، تصریح کرد: در ۹ ماهه امسال مردم نیکوکار شهرستان فیروزکوه ۱۹۷ میلیون و ۸۷۷ هزار تومان صدقه، از طریق صنادیق صدقات پرداخت کرده اند.

وی با بیان اینکه این میزان صدقه جمع آوری شده به نسبت همین مدت زمان در سال گذشته ۳۵ درصد افزایش داشته است، افزود: صدقات جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های درمانی، جهیزیه، اشتغال، عمران و مسکن مددجویی، امور فرهنگی و آموزش هزینه می شود.

دهباشی با بیان اینکه هم اکنون سه هزار و ۳۰۶ صندوق صدقه فعال در سطح این شهرستان وجود دارد، بیان کرد: از این تعداد صندوق صدقات، ۲ هزار و ۹۱۱ صندوق در اختیار مشترکین خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع های تجاری و مراکز آموزشی نصب شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه از ابتدای آذر ماه عاملان صندوق های کوچک به دستگاه های اندرویدی برای ارائه قبوض الکترونیکی به مشترکان مجهز شده اند، ادامه داد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی و تسهیل در تخلیه صنادیق، کارکنان حوزه توسعه مشارکت های مردمی این نهاد در بخش جمع آوری صندوق های صدقات کوچک با استفاده از دستگاه های پوز اندرویدی اقدام می نمایند.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا