تجربه دفاع مقدس و یوم الله ۲۲ بهمن ماه ثابت کرد که ملّت ایران ملّت بزرگی است/ انگیزه الهی و اسلامی، وحدت و حضور مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه فیروزکوه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در گلزار شهدا فیروزکوه، گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند “بی تردید رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی در دو رکن است، یکی در انگیزه الهی و اسلامی، که ملّت داشتند و دیگری اجتماع، حضور و وحدت مردم بود”.

این مقام مسئول اظهار داشت: ملّت ما پیرو مکتب عاشورا، مکتب هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة و پیرو ولایت بودند که توانستند چنین معجزه ای را در قرن ثابت کنند؛ ملّت عزیز ما به پیروی از ولایت فقیه و رهبری حضرت امام توانست حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرگون کند.

املم جمعه فیروزکوه با بیان اینکه انگیزه الهی بسیار مهم است، افزود: انگیزه الهی بود که باعث شد شهدا و جوانان عزیز ما در جبهه های جنگ با دستان خالی مقابل تمام استکبار بایستند و بتوانند در جنگ هشت ساله پیروز شوند.

وی تصریح کرد: دشمنان تلاش می کنند تا انگیزه الهی و اسلامی را از ما بگیرند، هم مردان و هم زنان جامعه ما باید توجه کنند، وصیت نامه شهدا را بخوانیم، شهدا در وصیت نامه خود فرمودند “مردم ما رفتیم و جان خود را تقدیم کردیم اما شما توجه داشته و پشتیبان ولایت فقیه باشید”.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری عنوان کرد: شهدا عزیز در وصیت نامه خود خطاب به خواهران گرامی فرمودند “خواهر من با سیاهی چادر خود، حافظ سرخی خون من باش”، چادر و حجاب خواهران، نماد اسلام است.

این مقام مسئول بیان داشت: وحدت مردم بسیار مهم است، مردم عزیز ما بودند که پای انقلاب ماندند، دشمنان تلاش می کنند تا مردم را از انقلاب نا امید کنند اما مردم ما پای انقلاب خود هستند و حافظ این انقلاب می باشند.

امام جمعه فیروزکوه اظهار داشت: دشمنان ما و کسانی که چشم دیدنِ موفقیت های ما را ندارند بدانند که ملّت ما پیرو مکتب عاشورا است، تجربه دفاع مقدس و یوم الله ۲۲ بهمن ماه ثابت کرد که ملّت ایران ملّت بزرگی است، این ملّت می تواند با دستان خالی در مقابل استکبار بایستد.

وی تصریح کرد: ما در قضیه برجام به این تجربه تاریخی رسیدیم که به دشمن نمی شود اعتماد کرد، رهبر معظم انقلاب هم فرمودند که سیاست کشور ما در مقابل آمریکا و جنایتکاران این است که ما به برجام بر نمی گردیم مگر اینکه اولاً آمریکا دست از تحریم ها بردارد، آمریکا حق شرط گذاری ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری گفت: بعد از اینکه آمریکا دست از تحریم برداشت و ما راستی آزمایی کردیم سپس به برجام بر می گردیم؛ اگر امروز هر صدایی به غیر از این صدا از حنجره هر مسئولی بلند شود، آن مسئول در زمین دشمن بازی کرده است.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا