در سال جاری علی رغم شیوع ویروس کرونا، دامنه عملکرد مدیران شهرستان محدود نشد/ مدیران باید پاسخ مردم را روشن و صریح بدهند

به گزارش پایگاه خبری تورنه، ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته فیروزکوه گفت: امام خمینی (ره) برای روشن کردن مسیر در بدو انقلاب فرمود “این انقلاب در امتداد خط سیاسی اسلام ناب محمدی و در مسیر قیام حضرت ابا عبدالله حسین شکل گرفته است”.

وی افزود: شاخص روشن شکل گرفتن این انقلاب همین جمله بود، همچنین مردم تعیین کننده ی سرنوشت خویش شدند.

فرمامدار فیروزکوه تصریح کرد: سفر های مسئولین به شهرستان ها حاکی از پاسخگو بودن آنهاست، آنچه باید امروز در این شهرستان پیش ببریم این است که وظایف دولت را در سطح منطقه اجرا کنیم.

مهری خاطر نشان کرد: مدیران شهرستان باید سعی کنند ملاقات های مردمی، ارتباطی صمیمی و مرتب را بین یکدیگر و مردم ایجاد کنند؛ اعتقاد داریم مدیران با روش جمع گرایی به جای روش فرد گرایی، بهتر می توانند پاسخگو باشند و به مردم خدمت کنند.

این مقام مسئول افزود: در سال ۱۳۹۹ علی رغم وجود و شیوع ویروس کرونا، در یک سال گذشته دامنه عملکرد مدیران شهرستان محدود نشد و تلاش آنها برای رفع نیاز های مردم بسیار جدی و مستمر انجام شده است.

وی اظهار داشت: در مجموع، ۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان توسط همه ی دستگاه ها انجام شده است؛ ۵۳ روستا دارای دهیاری و حدود و ۳۸ بخش مرکزی و ۱۵ روستا در بخش ارجمند و حدود ۱۵ روستا فاقد دهیاری هستند.

مهری تصریح کرد: در جامعه عشایری نیز اقدامات عمرانی خوبی صورت گرفته است؛ همچنین طرح آبیاری نوین یکپارچه در بخش کشاورزی مورد موافقت دستگاه مربوطه، سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

فرماندار فیروزکوه افزود: در بُعد تأمین آب های کشاورزی نیز اعم از حوضچه های ذخیره و خط ارتباط، اقدامی با مدیریت شرکت آب منطقه و همچنین در طی روزهای گذشته با وزیر محترم نیرو، بر اساس هماهنگی صورت گرفته توسط نماینده شهرستان دکتر رسولی نژاد، طرح های خوبی پیشنهاد شده که عملیاتی خواهند شد.

وی در ادامه گفت: مردم باید مشارکت خود را بیشتر کنند و همه به صحنه بیایند تا بخش کشاورزی رونق بیشتری به همراه داشته باشد؛ در بخش صنعت نیز سعی شده واحد های صنعتی غیر فعال در شهرک های صنعتی فعال شوند؛ در بخش گردشگری هم ظرفیت های خوبی در شهرستان وجود دارد.

این مقام مسئول عنوان کرد: انقلاب اسلامی در سه محور رهبری، مردم و ایدئولوژی شکل گرفته است و ما هم در مسیر این سه محور قرار داریم، مدیران از میان مردم هستند و باید پاسخ مردم را روشن و صریح بدهند.

وی با بیان اینکه قوانین رافع مسائل مردم است نه مانع آنچه که در میان مردم است، افزود: استقامت، مهربانی، صفا و صمیمیت، وفای به عهد، ایثار به انقلاب و مهم تر از همه پشتیبان رهبر و ولایت فقیه بودن اهمیت دارد.

مهری اظهار داشت: مدیران کارآمد، توانمند، پاسخگو و در صحنه همراه و هم پای مردم، برای افزایش اعتبار دولت در شهرستان فیروزکوه به کار گرفته خواهند شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در رابطه با بحران آب کشاورزی، آبیاری مکانیزه، هم در بخش توزیع و هم در بخش انتقال، بهترین راهکار خواهد بود.

فرماندار فیروزکوه خواستار حمایت نهاد هایی از جمله بهزیستی و کمیته امداد در جهت رفع نیاز های خانواده های کم بضاعت و ناتوان بود و افزود: همچنین در جهت بی نیاز کردن مردم فاقد مسکن، از اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، خواستار اهتمام ورزیدن در رفع این مهم هستیم.

مهری در پایان بیان داشت: با هیچ کسی تعارف نخواهم کرد؛ منسجم، وحدت بخش، مقتدرانه همراه با بیداری و همچنین حضور مردم و مسئولین برای آینده شهرستان تلاش خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا