نظارت و اجرا دو بال انتخابات است

به گزارش پایگاه خبری تورنه، ابوالقاسم مهری در نشست مشترک کمیته انتخابات با هیات نظارت که بمنظور بررسی لیست های پیشنهادی معتمدین هیات اجرایی برگزار شد، نظارت و اجرا را دوبال انتخابات دانست و تصریح کرد: با همراهی مردم و همکاری صادقانه، اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت بدون تردید می توان شاهد برگزاری انتخابات سالم بود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در ادامه بیان کرد: حفظ استقلال، تعامل و همدلی و بی طرفی  عوامل اجرایی و هیات‌های نظارت مهمترین اصل و پیش نیاز اساسی برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند، پرشور و با مشارکت حداکثری مردم در سال ۱۴۰۰ است.

وی ادامه داد: نظام اسلامی ایران امروزه در اوج عزتمندی و سرافرازی در ابعاد مختلف قرار دارد و همه ما به عنوان مجریان انتخابات باید نسبت به حساسیت و اهمیت بالای این فرآیند سیاسی در شرایط کنونی واقف باشیم و با تمام توان و ظرفیت زمینه لازم برای مشارکت و حضور پرشور مردم در این عرصه مهم را فراهم کنیم.

مهری گفت: یکی از الزامات جمهوریت نظام، نقش مردم و مشارکت آنان در عرصه انتخابات است، امیدواریم با تلاش و همدلی اعضای هیات اجرایی و نظارت شهرستان شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور و با صلابت باشیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: نقش و مسئولیت همه عوامل برگزار کننده تنها آغاز و راه اندازی انتخابات نیست بلکه باید مقدمات قبل، پایه ریزی اجرا و پس از انتخابات را نیز مدیریت و به درستی برای رسیدن به نتیجه مطلوب که همان برگزاری انتخابات با شکوه و مشارکت آحاد مختلف مردم  است، تلاش کنند.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا