کولاک و یخبندان در محورهای فیروزکوه / تردد در محورهای فیروزکوه بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست

به گزارش پایگاه خبری تورنه، ابوالقاسم مهری شامگاه جمعه اظهار داشت: هم اکنون در محورهای مواصلاتی فیروزکوه شاهد کولاک و یخبندان و بارش برف هستیم و همین امر باعث شده تردد در راه‌های اصلی به کندی صورت گیرد.

فرماندار فیروزکوه گفت:تردد در محورهای فیروزکوه بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست و به منظور حفظ جان و پیشگیری از حوادث احتمالی با هماهنگی راهور تردد خودروها بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

وی با بیان اینکه عوامل راهداری در حال نمک پاشی و ایمن سازی محورهای مواصلاتی هستند توصیه کرد که مردم از هرگونه سفر غیرضروری آن هم بدون زنجیر چرخ در محورهای فیروزکوه خودداری کنند.

مهری افزود: با توجه به كاهش دما و بارش برف و کولاک شدید در ساعات آتی ، كلیه مسافران جهت جلوگیری از بروز حوادث باید با تجهیزات زمستانی و ایمنی كامل از جمله زنجیر چرخ، سوخت كافی، لباس گرم، تغذیه و … در محورهای فیروزكوه تردد داشته باشند.

فرماندار فیروزکوه همچنین در خصوص محور های بخش ارجمند نیز گفت: تردد در کلیه محورهای این بخش به جز روستاهای وزنا و زرمان با زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد.

وی در پایان تاکید کرد: با هماهنگی‌های انجام شده دبیرستان حضرت فاطمه زهرا(س) برای اسکان مسافران در راه مانده پیش بینی شده است.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا