هرکسی که نسبت به آینده دغدغه دارد باید به آموزش و پرورش نگاهی ویژه‌ داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت‌ الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه فیروزکوه، ضمن گرامیداشت مقام معلم و یاد و خاطره شهید مطهری گفت: معلمان پرچمداران علم و تربیت هستند، مسئله علم و تربیت از مقدس ترین مسئله‌ ها است؛ آموزش و پرورش در هر جایی مهم ترین نهادی است که باید نگاه ویژه‌ای به آن شود، این مجموعه از آنجا که پر مخاطب است و با آینده ارتباط دارد، باید مورد حمایت همگان باشد و هر کسی که نسبت به آینده دغدغه دارد باید به آموزش و پرورش نگاهی ویژه‌ داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری تصریح کرد: از زحمات مجموعه آموزش و پرورش، به ویژه در شرایط حاکم، سپاسگزاریم؛ دفتر امام جمعه کمک به تحقق اهداف آموزش و پرورش را وظیفه خود می‌داند.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: همه انسانها نیاز به نظارت و تذکر دارند و به ویژه در این شرایط فضای مجازی باید طوری برنامه‌ریزی کرد که آسیب هایی که متوجه دانش‌ آموزان است به کمترین میزان برسد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، با عرض خیرمقدم و سپاسگزاری از حضور امیدبخش مسئولان شهرستان، به ویژه امام جمعه فیروزکوه در اداره آموزش و پرورش، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم گفت: با رعایت شیوه‌ نامه‌ های بهداشتی و تا پایان اردیبهشت، برنامه تقدیر از تمامی معلمان را در برنامه داریم و در کنار آن، از اولیای همراه و دغدغه‌مند نسبت به تعلیم و تربیت، تقدیر خواهد شد.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا