دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است/دفاع از ملت های مظلوم راهی است که امام عزیز به روی ما گشود

به گزارش پایگاه خبری تورنه، مستقیمان، استاد دانشگاه، در خصوص جایگاه روز قدس در عصر حاضر، تصریح کرد: مسئله فلسطین و روز قدس، یک مسئله اسلامی نیست؛ بلکه مسئله ای انسانی است و مختص کشورهای اسلامی نمی باشد؛ البته برای مسلمانان اهمیت بیشتری دارد.

وی در ادمه افزود: مسئله فلسطین جنبه انسانی، دینی و شرعی دارد؛ روز قدس و راهپیمایی این روز یک حقیقت منحصر بفرد است و با وجود تبلیغات بیگانگان هر ساله، همراهی کشورهای اسلامی با ملت ایران به مناسبت این روز بیشتر می شود.

مستقیمان همچنین اذعان داشت: امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است؛ حقیقتی گسترده تر از مسئله فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی، مبارزه با استکبار و مبارزه با نظام سلطه است؛ بنابراین روز قدس را باید بزرگ دانست.

وی همچنین خاطر نشان کرد: روز قدس یک روز بین المللی اسلامی و روز مهمی است که ملت ایران و دیگر ملت های اسلامی حرف حقی را که استکبار جهانی برای خاموش کردن آن حداقل شصت سال هزینه کرده است فریاد می کند.

این استاد دانشگاه در پایان تاکید داشت: ملت ما ملتی بیدار و متحد است؛ دفاع از ملت های مظلوم راهی است که امام عزیز ما به روی ما گشوده و این راه را به لطف الهی ادامه خواهیم داد.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا