برگزاری نمایشگاه و کاردستی مجازی «کودکان خلاق» فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه،  سید حسن حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه، با اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدویت های فراوان، بسیاری از نگارخانه‌ها به تعطیلی کشیده شد؛ در نتیجه انجمن هنرهای تجسمی شهرستان فیروزکوه با همکاری هنرمندان و هنرجویان عرصه تجسمی و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، نمایشگاه آثار خود را در فضای مجازی برگزار می نماید.

حسینی در خصوص این نمایشگاه اذعان داشت: نمایشگاه و کاردستی مجازی «کودکان خلاق» فیروزکوه با بیش از 20 اثر از کودکان هنرمند مجتمع فرهنگی هنری آفرینش به مربیگری زهرا حسینی با موضوع آزاد و با تکنیک مداد رنگی – گواش و آبرنگ و با هدف کشف استعداد در آپارات برگزار می شود.

وی افزود: فریماه عرب، مهرسام خلیل ارجمندی، ماهور محمدزاداه، سدنا عرب، امیر علی یوسفی، ساجده سجادی، حسام حسینی، ایلیا عرب، ملورین درویشی، ماهور کریم نیا، طاها باطبی از هنرجویان شرکت کننده در این نمایشگاه می باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه در پایان تاکید کرد: علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه به لینک https://www.aparat.com/v/OIkTZ مراجعه نمایند.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا