جنگ 576 روزه دیروز خرمشهر امروز تبديل به جنگ 11 روزه غزه شده است

علی اکبر اسفندیار، کارشناس مسائل سیاسی، در گفتگو باپایگاه خبری تورنه، در خصوص ایمان و ایثار جوانان این سرزمین تصریح کرد: جوانان اين سرزمين در فتح خرمشهر ثابت كردند كه دشمن تا دندان مسلح هم نمي تواند حريف ايمان و ايثار آنان گردد؛ عمليات بيت المقدس جنگ اراده و ايمان رزمندگان اسلام در برابر قواي نظامي دنياي استكبار بوده است؛ عراق با شكست در خرمشهر ثبات سياسي خود را در جهان از دست داده بود.

وی در ادامه افزود: محاسبات نظامي صدام در اشغال خرمشهر با توجه به نيروهاي نظامي مستقر و تجهيزات نظامي درست بوده، اما روحيه مقاومت و جهادي ملت ايران تمامي محاسبات دشمن را به هم زده و آن ها را غافلگير كرد.

اسفندیار همچنین اذعان داشت: فتح خرمشهر روز شكست سياست هاي آمريكا در منطقه بود؛ مجامع بين المللي ديروز شاهد نابرابري جنگ ايران و عراق بودند و امروز شاهد تحريم هاي ظالمانه غرب در برابر ملت ايران هستند؛ مردم ايران در مكتب امام (ره) درس شجاعت، فداكاري و مقاومت را آموختند كه اراده خدا بر اراده شيطان پيروز مي شود.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: امام در پيامي گفت اينجانب از دور دست و بازوی قدرتمند شما را كه دست خداوند بالای آن است، می بوسم و به اين بوسه افتخار می كنم به این معناست که همه ي امور در دست خداوند است و خدا با شماست.

اسفندیار در ادامه بیان داشت: ارزش و ثمره فتح خرمشهر را امروز در سرزمين هاي اشغالي فلسطين مشاهده مي كنيم؛ جنگ 576 روزه دیروز خرمشهر امروز تبديل به جنگ 11 روزه غزه شده است؛ اين دستاورد مهم مقاومت، امتداد راه شهيدان هشت سال دفاع مقدس ديروز و رشادت هاي شهداي مظلوم مدافع حرم امروز است و فتح خرمشهر امنيت خاورميانه را تا نابودي اسرائيل تضمين كرده است؛ در جنگ 11 روزه غزه، دنياي غرب مي داند اگر نگاه چپ كند سيلي محكمي مي خورد.

وی در پایان خطاب به دولت جدید خاطر نشان کرد: تقويت دانش بومي و توجه ويژه به جوانان تنها راه برون رفت از مشكلات اقتصادي است؛ قطعاً با اعتماد به جوانان اين سرزمين فاتح دستاوردهاي بيشماري خواهيم بود.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا