بیشترین تماس ها با اورژانس های اجتماعی در حوزه همسر آزاری، کودک آزاری و خودکشی است

علی اصغر عموزاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه در گفتگو با پایگاه خبری تورنه، در خصوص شناخت مردم در رابطه با اورژانس اجتماعی، تصریح کرد: با توجه به اطلاع رسانی که در سطح شهرستان از طریق مدارس، پایگاه های اجتماعی و پخش بروشورها و بنرهایی که در سطح شهرستان نصب شد، شناخت مردم نسبت به اورژانس اجتماعی افزایش پیدا کرد.

وی در ادامه افزود: برنامه مشترکی که در هفته سلامت روان، بهزیستی و اورژانس اجتماعی با نیروی انتظامی برگزار کردند، باعث این امر شد که اورژانس اجتماعی در سطح شهرستان شناخته شود؛ همچنین بروشورهای پخش شده در اداره های دولتی و تبلیغات وسیعی که در سطح شهرستان اتفاق افتاد در شناخته شدن اورژانس اجتماعی موثر بود.

عموزاده در خصوص بیشترین تماس ها با اورژانس اجتماعی، اذعان داشت: بیشترین تماس ها با اورژانس های اجتماعی در سطح شهرستان فیروزکوه در حوزه همسر آزاری، کودک آزاری و خودکشی است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه بیان داشت: باتوجه به استعلام های گرفته شده و در نتیجه عملکرد اورژانس اجتماعی در حوزه خودکشی در سطح شهرستان نسبت به سال های گذشته، آمار خودکشی در سال 99 کاهش چشمگیری داشته است.

عموزاده در پایان تاکید داشت: با مشاوره هایی که اورژانس اجتماعی بعد از تماس تلفنی انجام می دهد، بچه های تیم سیار به موقعیت اعزام می شوند و تلاش می کنند مشکل را برطرف سازند؛ اگر مشکل برطرف نشود تیم مداخله در بحران تلاش خواهد کرد تا مشکل آن حوزه را برطرف کند.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا