نابودی رژیم صهیونیستی یک وعده الهی و قرآنی است

به گزارش پایگاه خبری تورنه، علی اکبر اسفندیار کارشناس مسائل سیاسی، در خصوص نام گذاری روز قدس، تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۸ مصادف با نیمه ماه مبارک رمضان پس از بمباران جنوب لبنان توسط اسرائیل، طی پیامی خطاب به مسلمین جهان آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس، روز همبستگی و حمایت قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام کرد.

این کارشناس سیاسی در ادامه افزود: حضرت امام‌ (ره) در این پیام خطر اسرائیل غاصب را به همه‌ مسلمانان گوشزد می کند و خواهان حمایت بین المللی و همه جانبه‌ مسلمانان از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین شدند؛ روز قدس روز همبستگی مسلمانان حول محور فلسطین است؛ روز قدس در بعد اول نماد وحدت، یکپارچگی و انسجام ملت های مسلمانان است؛ در بعد دیگر نماد گسترش فرهنگ مقاومت است؛ به این معنا که تمامی ملت های مسلمانان با اتحاد، همدلی و یکپارچگی خود در برابر دشمنان اسلام مقاومت نشان داده، جهاد نمایند و قطعاً پیروز خواهند شد.

وی همچنین اظهار داشت: اسرائیل دشمن اول و اصلی تمامی مسلمانان جهان و کل بشریت است؛ روز قدس روز برملا شدن ماهیت رژیم جعلی صهیونیستی است که در افکار عمومی جهان رژیم صهیونیستی یک رژیم کودک کش و جعلی است که در حال ظلم کردن به مردم است؛ ملت های آزادی خواه جهان روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر ظالم را پیدا کنند و این در ذهن مردم نقش می بندد.

اسفندیار با اشاره به این که نابودی رژیم صهیونیستی یک وعده الهی و قرآنی است، بیان کرد: در قران به صراحت بیان شده که رژیم صهیونیستی همان قوم بنی اسرائیل است که فساد در زمین و جنگ افروزی را در دنیا گسترش می دهند و این دو فساد از ویژگی های اسرائیل است؛ در قران آمده که قوم بنی اسرائیل در این دنیا تنبیه می شوند و نه در قیامت! صالحین و مستضعفان جهان حکومت آینده را با نابودی صهیونیست به دست خواهند گرفت؛ این وعده خدا قطعاً به دست جوانان مسلمان اتفاق خواهد افتاد.

این استاد دانشگاه همچنین در ادامه افزود: حاکمان کشورهای شرق و غرب امروز اسیر تفکر پلید یهودی صهیونیستی هستند؛ کشتار مسلمانان در هر کجای این جهان با نقشه شوم یک اسرائیلی و حمایت همه جانبه آمریکا صورت می گیرد؛ امروزه سازمان های بین المللی به ظاهر مردمی در جهان توسط رژیم صهیونیستی مدیریت می شوند؛ کشورهای عربی حامی صهیونیست سرنوشتی مشابه اسرائیل دارند؛ مذاکره و حذف تحریم ها از برنامه های نظام است؛ دستاوردهای نظام مثل هسته ای و موشکی قابل مذاکره نیست.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان تاکید داشت: خیلی واضح و روشن است که پایان مذاکرات طرف مقابل در نهایت به رژیم صهیونیستی ختم خواهد شد و جمهوری اسلامی از مواضع خود ذره ای کوتاه نخواهد آمد بلکه مصمم تر هم خواهد بود.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا