دولت سیزدهم باید دولتی فراجناحی و با حضور همه ظرفیت های انقلابی و کارآمد باشد/ویژگی ممتاز شهید بهشتی، مردمی بودن و کار خالصانه برای مردم بود

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته فیروزکوه گفت: هرچه یاد خدا در زندگی انسان پررنگ شود، آرامش و نشاط در زندگی بیشتر خواهد شد.

وی اظهار داشت: اگر انسان اهل تقوا باشد، بر فرض محال، قیامتی هم نباشد، ضرری نکرده، ولی اگر اهل تقوا نباشد، ضرر بزرگی کرده و از نعمت های بهشتی محروم و گرفتار عقوبت خواهد شد.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: ملت قهرمان ایران، علیرغم گله مندی به حق از وضعیت معیشتی و تبلیغات دشمنان و … با حضور خود بر صندوق های رأی، از نظام اسلام و خون شهدا پاسداری کردند و اکنون نوبت مسئولان است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری خاطر نشان کرد: نباید مطالبات از رئیس جمهور منتخب، بیش از حدّ معقول باشد تا با آرامش به رفع مشکلات پرداخته شود.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه بیان داشت: دولت سیزدهم باید دولتی فراجناحی و با حضور همه ظرفیت های انقلابی و کارآمد باشد.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به سالروز هفتم تیرماه تصریح کرد: هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ یار وی، به دست منافقین کوردل است؛ ویژگی ممتاز ایشان، مردمی بودن و کار خالصانه برای مردم بود.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در ادامه گفت: قوه قضائیه ایستگاه پایانی مبارزه با فساد است و خط مقدم مبارزه با فساد، قوه مجریه است، زیرا بسترهای فساد و بیشتر پرونده های قضایی از کم کاری ها و بی توجهی ها در دستگاه های اجرایی شکل میگیرد.

وی افزود: با اجرای سند تحول قضایی، مسیر مبارزه با فساد در قوه قضائیه ریل گذاری شده است و با انتصاب فردی توانمند و آشنا به امر قضا، این مسیر پرقدرت ادامه خواهد یافت.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه درباره تحقق گفتمان «ما میتوانیم» توسط جوانان انقلابی ایران، با تولید واکسن ایرانی، اظهار داشت: جوانان انقلابی ایران با تولید واکسن ایرانی گفتمان «ما میتوانیم» را تحقق بخشیدند و ثابت کردند که با انگیزه الهی و کار جهادی، میتوان تحریم های دشمن را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری خاطر نشان کرد: ایران اسلامی با دو دهه سابقه در زمینه تولید واکسن، امروز جزء شش کشور اول دنیا در زمینه تولید واکسن کرونا و با کیفیت بالاست و قادر به تولید واکسن انبوه است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه تصریح کرد: ان شاء الله به زودی واکسیناسیون عمومی در کشور انجام خواهد شد، ولی رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان ضروری است.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا